Followers

Thursday, 3 May 2012

NEXT TOP BLOGGER 2- EPISOD 1

assalamualaikum..


da lama ak duk carik modal untuk buat entri baru for this month,lastly niat ak kesampaian jugak.
korang nampak kan title entri aku kali nie apa? 
NEXT TOP BLOGGER 2
 oke guys. bukan nak kata aku ni next top blogger 2 , tapi aku nak gitau aku antara 16 peserta yang terpilih  menyertai contest nie oleh awie omar . hahaha...rasa sangat bertuah dapat join contest ni.
actually ak tataw nak kata apa,mcm2 perasaan ada..teruja 2 paling ak rasa. ni la contest pertama aku join semenjak jadi bloggers nie.

untuk episod 1 ni aku diberi satu tugasan iaitu entri berkaitan biodata aku.huh?
first time baca tugasan ni aku rasa macam sedikit buntu.camamne aku nk citew agaknya. toink toink!
hahaha..


oke, let me introduce myself .ecece..ayat taley bla kot. kalah orang nk uat presntation.
chooi larh! errr..nama aku? untuk information, aku xpnh letak nama penuh aku dalam blog tau mana-mana ruangan. nama aku sebenarnya yg mak bapak aku bagi adalah jeng jeng jeng!

Siti Nor Amalina bt Mohd Nasir

nampak x aku kaler merah tu bagi nampak ciket  korang yang xberapa nak nampak uh.
hahahaha..nama samaran plak, ishhh..!! adeke nama samaran aku, kalo aku letak sbgai power rangers boley x? mengarut jea aku ni kan3?? oke la nama samaran aku guna dekat blog, facebook atau twitter adalah
ieyna nasir

aku berumur 19 tahun pada 20 disember nanti. sekarang ni belom lagila masuk 19 tahun. hahaha..masih rasa muda disitu yer kawan-kawan sekalian alam.hehehe..rasa mcm da terlebih gelak plak aku ni.

then, aku berasal dari tumpat,kelantan. aku da nyatakan kat sidebar bar ak tuh.
original people,kelantanese..
aku sekarang ni merupakan pelajar di UiTM Perak, kampus Seri Iskandar. student dalam jurusan bangunan.
semester 3 insyalah bulan 6 nie.
hobi aku plak semestinya larh memancing. alwys ikot ayah aku p laut untuk hobi yang menghitamkan dan mengeringkan kulit-kulit aku yg xbrapa nk cntik dh pd asalnya. kekadang ponteng jugak sbb nk jumpa ehemm eheemm.

aku start blogging kalau xsilap aku masa sekolah menengah dulu,tp xserius. ni blog ke 3 slepas 2 blog yg sblom ni da jadi mcm hantu pontianak. kalau korang tengok pom mesti akan berlaku mcm2 reaksi. contohnya bf aku Cik Syafiq(sbot nama awk.hehe)..dia paling kejam sbb gelak guling-guling nengok blog lepas -lepas aku 2.smpai aku cubit-cubit dia lebam-lebam.padan muka kau!

blog pilihan aku banyak sbenarnya.tp..tp..
errr, ak confuse nk plih blog paling aku suka. macamane erk korang?
hmmm..tape la aku pilih blog sorang awek comel nie.

Because She Is Nurul Badiah

why? umm..byk tips-tips akan korang dapat here.

warna kesukaaan aku plak, merah and purple.
actually ak jugak tersangat fanatik dgn bunga berwarna merah! maklumat tambahan kot 2 walaupun x diminta dlm tugasan kali nie.
rancangan tv kesukaan aku plak semestinya larh

 Jangan Tido Lagi

ehehehe..syok sangat-sangat nengok nya.mmg xtido larh, layan habis kowt. lagi-lagi bila mnpilkan artis top and cantik-cantik. pengacara dia pun lawak habis.

satu barang yang aku akn bawak ke hutan..errr..
selalunya aku bawak tembakau!pelik x?
sebabnya kat hutan bnyak pacat, tembakau 2 basahkan then tenyeh2 kat kaki.nanti pacat x gget la.
kalo x maunya aku histeria selagi tadak org tolong buangkan pacat 2. penah berlaku kat bukit larut hari tu.hehe...memang menggelikan!



14 comments:

  1. Haii saya pun orang kelantan jugakk :D

    ReplyDelete
  2. hi..datang dari segmen yg sama..salam kenal..;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kenai jugak awk, nice 2 meet u guys smua

      Delete
  3. salam Kelantanese...pcl paham tapi xleh nk kecek banyak2, kalu dah minat memancing kira gadis jiwa kental la nih...memancing perlukan kesabaran yg lebih..betul x?

    ReplyDelete
  4. HYEEE IEYNA. KITA SATU BATCH LAA, 93. HEEE GOOD LUCK DEAR :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. gud luck 4 u jgk dear..da follow awk.hehe

      Delete
  5. TERIMA KASIH sebab buat tugasan ni :D

    ReplyDelete
  6. All the best peserta NTB 2....

    http://mohdyunus89.blogspot.com/2012/05/program-integrasi-nasional-pertukaran.html

    ReplyDelete