Followers

Wednesday, 9 May 2012

NEXT TOP BLOGGER EPISOD 2

tugas imuniti kali nie nak bercerita pasal hutan plak.
kat cini nak nyatakan sedikit kelegaan sebab line xterok sangat mcm 2 3 ary lepas.nak update pun sangkut-sangkut je.oke...aku teruskan dgn tugasan aku.

ditanya penah masuk hutan ke x..pernah la. hutan apa xtau tp area jeram pasu, pasir puteh dan jugak area tanah merah dekat kampung mak aku. masuk hutan sebab jungle tracking time perkhemahan form 1 dulu.
berdeakatan dengan kem jpa 3. kat tanah merah plak aku masuk dgn pak cik aku, sbb temankan dia menebas semak samun. errr. mcm tade keje plak msuk mnebas semak samun kat hutan kan.actually nk bersih area kebun buah n kebun getah yang tersorok nun jauh dalam hutan. selalu sangat buat kerja ni time cuti sekolah.

perkara paling best dalam hutan pernah aku lalui plak bila sampai kat puncak bukit. wow! rasa macam syok sangat-sangat.lastly da brjaya sampai atas nie.perkara x best plak bila ada pacat. geli geleman aku dibuatnya.

nasihat aku bila kat hutan, korang kena hati-hati. macam-macam bahaya ada kat hutan ni.kene selalu waspada.
kita xcari dia,dia cari kita.phm2 la sendiri.

perkara yang dilarang uat masa kat dlm hutan yg aku ingt 1 jela. x boleh mulut celupar.  nanti ada plak yg  xbalik.huhu.. 1 haiwan yang aku comform ada kat hutan di malaysia ni monyet.selalu ja nampak. kalo  rimau 2 ada  la kot,tp xpnh nampak lagi.

filem berkaitan hutan yang aku suka plak Anaconda. xdela berkaitan hutan sgt,tp citew berlaku dlm hutan.huhu
hutan 2 penting kpd aku sbb hutan bg  ak simbol kehidupan. dlm hutan mcm2 ada,sama mcm khdupn yg kita  lalui tiap-tiap hari.macam-macam ragam ada

rasanya 2 jela untuk tugasan kali nie.harap  abang awie berpuas aty

4 comments: