Followers

Saturday, 19 May 2012

PERANGAI X SENONOH 3B

assalamualaikum

lama x update,mklumla duk kat umah je xde bnda nak dicerita.tapi kali nie aku ada cerita  di sebalik kehepian budak kelas aku. diorang ni nampak je macho n stylo tp ada jugak  perngai depa yang boleh buat  aku  tergelak  sorang-sorang pikirkn nya.
masing-masing  ada  ragam tersendiri, kat sana diorang la permata hati  aku.tanpa diorang rasa sunyi je.

diorang suka tido
|
|
|
\/


&


&


&




 ada satu spesies dugong yang suka menonggeng :)
|
|
|
|
\/





mereka penyayang sangat,  tengokla sendiri
|
|
|
\/



kadang-kadang diorang  buat aksi xsepatutnya
|
|
|
\/

xtau la apa punca jd mcm nie. muatan penuh ka nk msuk mlalui tingkap

alep! kau pk  da abes comel ka 2..
pa agak2 jadik lps pic ni terakam..gedebush!! depa suka jenjalan sama-sama
walaupun muka xsama, spek ttp sama.pic  diambil time kami lepak kdai mamak
pandai plak diorang ni buat dialog..huhu..pic semasa kami join kelab rekreasi





korang sporting sangat-sangat. love u all.

2 comments:

  1. delete lah gambar aku yang nampak aurat tuh. dosa :I
    cetek akal aku sebelum nie....

    ReplyDelete