Followers

Monday, 14 May 2012

UiTM SERI ISKANDAR i'm coming

da xsampai sebulan lagi aku kat kampung..sedih yang teramat sbb bukan selalu dapat peluang balik kampung.
bila aku balik perak nanti alamatnya raya pulak la aku balik, tu pun cuti 9 hari ja.
1 sem kat u terasa sangat lama bg aku, lagi-lagi bila assignment bertimbun, report berlambak, drawing bertaburan atas lantai bilik dan ke hulu ke hilir dgn theadolite.urgghhh!!
rasa dunia ni xseindah zaman sekolah. penat nya nanti, xsanggup lagi aku xtidor malam berhari-hari.
sibuknya mengalahkan seorang menteri. hope ada masa untuk yang tersayang nun jauh di sana.

sepanjang dekat u ni banyak sangat kenangan indah dengan member sekampus. sukar di lupakan. 
macam-macam orang kita jumpa, macam-macam perangai jugak ada.
diorangla yang menjadikan kehidupan kat u penuh warna warni.


yang paling aku mentel bila jumpa bnda kat bawah ni
|
|
|
|
\/

har, benda alah ni mmg buat aku semput kejup. nak ciapkan drawing ni buatkan aku xtidoq smpai ke pagi.
weekend mula la aku qada balik kat bilik, sedaq2 da ae isnin.


kolej plak selalu buat family day..bukan xpenat pagi-pagi da bangun. makan pun x..


tiap minggu kena uat site survey..panas plak 2 .rasa mcm nak pecah kepala bila pikiaq nak siapkan.


kadang-kadang p main bowling. lg suka kalau ada org tolong bayaq.haha


mereka ada team futsal..kami support depa slalu.


bulat memang suka tido dlm kelas..tapi kami pn xterkecuali. tido pn tido jgk, tp ni la budak dekan :)

hidup kat u macam-macam ragam ada.kadang2 gembira kdg2 x.terpulang kat kita nak pilih jalan mana.

2 comments: