Followers

Friday, 29 June 2012

HANG OUT DENGAN MEREKA :)


assalamualaikum


petang tadi lepas abis kelas aku dgn classmate aku (zati, zira, mizah)
klua pegi ipoh parade, niat utama nak temankan zira beli kasut nk pegi site sbb ksut ksygn dia da kena curik.adesss..!!
kami kua da pkul 4.3o ptg, pegi ambik kete lagi...nk smpai ipoh ergghh!!ptg2 jalan pun nak stat jam plak.
sampai je aku dgn zati rasa xdak iman dah, nak tu nak nie...berlagak mcm anak tauke balak je rasa.
perut pn da mainkan lagu plbagai versi so kami pilih untk makan HOT & ROLL.lagipun penjual kat food court sini majoriti non muslim.



wajah-wajah kebuluran
|
|
|
\/


zaty &  zira



me & mizah


lepas makan ,kami stat carikan  si zira kasut.tapi lain yang kami jumpa
|
|
|
\/



zira  punya idea  la nie.xhabis2 hasut aku...errrgghh! ak da la jnis xkuat  iman.lepas2 plak bru la cri ksut  diaaa...setle  bab  kasut bru la sng  aty nak shopping.

muka bhgia kot dpt kua

kami  ber 3  sementara  tunggu  zira try  baju
slesai perabis duet,kami balik..ad  50 minit je  untuk kami smpai ke  kmpus..sdgkan  msa  pjalanan sbnar  1jam 30 mnit  lbih krg..errhghhh!!
tugas  drive  diambil  alih  zaty,tup2  ad  roadblock! skit  badan  aku bila trpksa  tkr driver kt  trfic  light..nsib  polis  xpasan..hehehehe

smpai je  kmpus  kena  tahan lak dgn polis  bantuan yg ngde  nk mpos tuh...sbor  jelaaa..
ape pn bst sgt kua time neh  :)

6 comments: