Followers

Monday, 11 June 2012

PESTA WAU & LAYANG-LAYANG ANTARABANGSA i'm here


assalamualaikum

penat sgt time nie,tp cuba jgk mengupdate blog buchuk neh.
actually aku smpai ptg smlm kt sri iskandar neh, dftar n letak brg terus klua ng family round perak.
pagi tadi baru balik kampus n pkul 9 p kelas plak.. 2 tin red bull masih xmpu hlgkn mgntuk ak neh.
dlm sehari aku p rata-rata..cameron lg(nt ak update pasal nie)

sehari sebelom 2 aku pergi pesta layang-layang dekat pantai geting, area tumpat jela.
hari last aku kat umah n hari last jugak pesta 2. untk information, pesta ni mlibatkan 20 negara trmasuk mlaysia sdri la..hehe,tau2 je aku neh!

aku upload je pic yg smpt snap oke sbb ak penat n xlarat  nk bcerita pnjg-pnjg

suasana kt pntai
 


ni my bff time zaman sekolah,irah


ketam 2 lau telan korang xdak harapan nk kua balik dpd perot dia

besaq kan???bek ckp yer!
singgah dlm 30minit je lepas tu trus blah dri sana..dari pg klua maunya xletih.
so,kat cni jela entri kali neh, bye2 uolss bloggers sporting!

4 comments:

  1. Wahh..bestnya..kalau tak dek kerana exam..mesti Charlie dah ajak kawan tengok pesta ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tiap tahun kan ada,jgn risau nt blh dtg lg charlie syg

      Delete