Followers

Monday, 4 June 2012

TOP 10 BLOG KESUKAAN AKU

assalamualaikum...


oke..korang sume msti ada blog yang korang suka then minat.
then, korang usha slalu blog 2.
n semestinya blog ada kelebihan di mata korang, kan3???
entri kali nie nk introduce blog2  kesukaan aku di mana tangan aku slalu klik untuk pegi ke blog diorang.

BLOG 1

korang semestinya kenal dgn bloggers lyssa ni kan..chantek kn?tp bkn nk ctew kcntikn dia,tp blog dia yg pnuh dgn tutorial selain entri khidupan dia. mcm2 tutorial blog ada untuk dicuba.


BLOG 2

si cantik ni jugak ada buat tutorial..malahan ada bkak tempahan kpd sesiapa yg ingin buat header cun melecun hasil tangannya.

BLOG 3

blog yg mceritakan perjalanan hidup disamping fashion si pemilik blog yang sesuai dicuba remaja masa kini.menyediakan tutorial untuk tudung dgn pelbagai gaya menarik

BLOG 4

bff kpd bloggers IMA SAHAJA..kbyakan entri mgisahkan khdupannya.seorang yang bijak berfesyen dan xlokek dgn mbuat tutorial tudung jgk make up





BLOG 5

blog bff aku..suka sgt blog dia sbb gaya pnulisan menarik,warna warni dgn cerita khdupan kami budak kampus.pendek kata syok dibaca.

BLOG 6

si shantek ni pulak menulis pristiwa pntg  dlm hdup disamping menulis  pelbagai tips-tips menarik.

BLOG 7
 
blog roomate aku..satu masa dulu ketika mula-mula msuk dunia bloggers,blog dia aku jdikan rujukan.

BLOG 8
 
bnyak tutorial untuk mcantikkan blog ada di sini.bleh try klik lau nk tau.menarik untuk dicuba oleh bloggers baru dan lama.

BLOG 9

jugak menyediakan tutorial kpd pengunjung blog nya ..antara blog myediakn tutorial terawal aku jejakkan kaki.

BLOG 10

all about fashion here..
kepada semua pemilik blog top 10 di atas,mohon maaf xmaklumkan kpd korang terlebih dahulu.
apa-apa pun aku slalu support korang..gud luck dear
itu aje mak jemah membebel untuk entri kali n ie..bye2

9 comments:

  1. blog ima and sara...dua2 classmate yaya dulu.. :)

    ReplyDelete
  2. TUGASAN DITERIMA. TERIMA KASIH :)

    ReplyDelete
  3. best la dpt ramai mmbr sekampus kaki blogger tegar..aku neh sorg2 sajeeeh ahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ajak mber rmai2 jd bloggers..hak3

      Delete
  4. muahaha. mcm aku je kat entri ni!! haha

    ReplyDelete