Followers

Wednesday, 23 January 2013

TAK DIBERI APA YANG AKU MAHU..TAPI DIGANTI DGN APA YANG AKU PERLU


assalamualaikum.. 

saat ni tiba-tiba terpikir balik setiap peristiwa yang berlaku dlm hidup aku sepanjang tahun yg lepas.
terutamanya bab CINTA

sebab apa aku tekankan soal cinta? sebab cinta yang paling banyak membawa kesakitan selagi yg sejati tu belum ditemui.


who is our mr. right???
kita semua xkan tau slgi kita xkawen lagi..kah3
bila da kawen,org tu daah sah jd suami kita.dia tu lah jodoh kita! means dialah mr. right yg kita cari-cari tu
so..jangan risau kalau sebuah hubungan tu terputus ditengah jalan..sebab apa? andai kata telah ditentukan seseorang itu milik kita, maka akan kembali jugak dia kepada kita walau sejauh mana pun terpisah..

kadang-kadang tu, kita pikir kita xdihargai sebab seringkali di pinggirkan..xde sapa mau kan kita. jangan sesekali berpikiran mcm tu.. tuhan xjadikan sesuatu dugaan itu diluar kemampuan kita..setiap dugaan tu x diuji melainkan tuhan itu sangat menyayangi kita...

tuhan ambik sekelip mata apa yg kita nak,apa yg kita syg, apa yg kita cinta..tp kita xsedar knp semua tu berlaku.. tuhan sebenarnya xmau kita terus bersama org yang akan menyakitkan kita,org yg tidak menghargai kita dan tuhan itu maha mengetahui bahawa dia itu bukanlah yang terbaik buat kita dan tuhan akan gantikan dgn yg lebih baik yakni yang mampu membahagiakn kita.

bersabarlah wahai hati..pelangi akan muncul selepas turun nya hujan terlebih dahulu :)

3 comments:

  1. salam...cantik blog =)

    Pusing2 cari shoutbox tp tk jumpa, pksa la komen kt sini, jgn mrh....

    Awk, nk tanya ne...mcm mna awk buat pageview mcm kat atas tue?

    Yg kt bwh tajuk tue, dia ada tulis 10 views. Cmna awk buat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy tgok dekat blog lysa xsilap..try cari tuto lysa punya k :)

      Delete
    2. ok....thnx atas informasi itu :)

      Have a nice day

      Delete