Followers

Saturday, 16 February 2013

benda apa saya SUKE & xSUKE

assalamualaikum

jawab taw! ikhlas tu :)
kebosanan malam nie,rasa nak bercerita plak pasal benda apa yang aku suka & suka
memang korang xheran pun..tapi kat sini nak mengajak berkongsi benda apa yang korang takut & suke giler

aku mulakan dengan yang aku SUKE
( muka mintak kaki ^_-)


mesti ramai suka kek kan? dapat plak secret recipe ke kan memang melompat-lompat
kek kawen abang aku pun, aku yang habiskan..muka xmalu xpela :)


korang suka x bunga? penah dapat bunga x?
aku pernah jugak, aku mmg minah bunga, kebetulan aku nak beli bunga lepastu sorang budak laki kelas aku tolong bayarkan...sengih la aku kan org belanja..lau pegi cameron highland dgn mak aku, maunya xpening aku..dlm kete penuh dgn buka walaupun aku tau xsempat sampai umah pun da kecut. sume jenis bunga aku suke especially ros & bunga yang berwarna merah/kuning ;)


cita-cita aku nak jadi pilot..melampau kan?
hahahaha..xsedar diri plak sekarang blaja dlm bidang construction..impian tu masih ada.
xsalah kan..AKU INGIN TERBANG
last sekali xdpt gak, aku naik malaysia airlines je..hak3



tau x apa makna yang nie...bukan suka cahaya tu..corak dia? bukan jugak
aku suka lilin, lilin ni dapat manjadikan suasana romantis,tol x? lau laki nak jd romantik sng je..mcm ni la..
bajet pun xmahal..kan3


mcm aku ckp kat ats tu td, aku suka terbang kan.
teringin nak try paragliding nie...nak rasa jugak debaran dia..mesti kecut perut aku dibuatnya nanti
kat malaysia pun bley try..kat bukit jugra. yuran dia 1200 xsilap aku.


aku fanatik pada keju..sume benda nak yang keju..xkira la keju mozarela ke chedar ke
keju apa jela..roti keju lagila..siap suh mamak tu buat lebih keju lagi


lagi satu coklat..cadbury ke ferrero rocher ke..
yum3..sekotak dlm peti ais tu,aku sorang je makan sekaligus


pefume nina ricci..wow!
abang aku da beli tyme kat abu dhabi ae tu, tapi....
arghhhh!! dia pegi jual dkt kawan dia plak...dpt gucci je :'(


high heels! mwaaah banyak2
kaler puith + bunga ros 
owh nak pengsan..teringin pakai masa kawen

 beach...rasa nak guling-guling + golek-golek masa pijak kaki kat situ
teringin lama  dah nak ke pulau-pulau kat terengganu tp xkesampaian lg

benda yang aku XSUKE ada 3 je aka benda yang aku FOBIA


jarum? korang suke ke?
sampai hati ni & saat ni aku xpegi lagi dapatkan suntikan hpv yg diwajibkan kpd siswi lahir tahun 1993 yg belajar di UiTM..huh, taubat xmau p..rela tu mati dpd kena suntik.hehehehe last pun masa form 3..lepastu xmau dah..sumpah xmau..tolonggg...


darah..oh no..! tangan aku berdarah setitik pun aku da histeria..lainla ada mamt hensem dpn aku :P
bajet2 xkesah, lepastu histeria balik..kih3


ni paling xsuka..ulat!
segala jenis ulat la..rama-rama ke..sama lah tu.memang geli.boleh plak budak kelas aku makan ulat yg miss bagi tu..yark! sengaja letak pic kartun sbb aku geli geleman 



jom komen & kongsi korang punya plak..mana tau kita SERUPE???
bye2

No comments:

Post a Comment