Followers

Friday, 8 February 2013

CNY is around the corner..apesal aku plak yg sibuknya -__-


assalamualaikum..

hye hye hye u alls..!
entry pertama untuk bulan february..lusa da chinese new year ^_^
so? apa kaitannya dgn aku??

xde kaitan mana pun sebenarnya tp aku nak habaq yang aku sedang bercuti di rumah hek3
9 hari cuti, sapa nak duk dekat u sana..apa pun xdak!

3 jam sebelum balik aku sempat pegi borong 1 kedai runcit mamak dekat depan u aku..sbb apa? bukan sbb takut kebuluran semasa cuti, tp aku da xsabar-sabar nak guna baucer buku ni har! 

bas janji pukul 9 nak gerak..tp pukul 11 malam baru nampak bayang nya..sampai nya kat kota bharu pukul 7 pagi dah..
huhhh...menguap 14 kali, tido xberapa nak syok atas bas.

balik umah terus bukak lugage


xke naya nasib bebear gemuk nie aku sumbat dlm lugage..
sume keje abg aku nak suh aku bwk balik lugage dia, mcm cuti sem dah aku nie -__-
terpaksa la penuhkan dgn sumbat bear..(pemberian someone 2 bulan lepas, tp bawak balik simpan kat umah jela)

yang syoknya balik cuti cny nie kan.. bukak bonet kete ayah ada kotak limau, bukak peti adaa limau , bukak pintu bilik ada kotak limau dalam bilikk??? lol

seharian kat umah aku juz boleh baca majalah yang aku borong pakai baucer tu dgn kunyah limau..atas katil..katil mak aku plak tuuuu..wtf!

3 comments: