Followers

Monday, 25 February 2013

DRAWING to MODEL..i don't know what will happen..hahaha


assalamualaikum..

first sekali aku nak gelak kuat-kuat kat sini sebab aku da banyak kali cuba merosakkan kerja kawan-kawan aku nak siapkan model rumah tradisional untuk final preentation lagi beberapa minggu lagi..

mula-mula aku guna kan baucer buku yang diorang nak guna beli bahan model tu..aku beli macam-macam yang aku berkenan dlm kedai tu. lepas tu aku balik bilik then aku testing buat mask untuk dinner..tapi apa yang jadik..?? selepas aku menjadikan roomate aku sebagai bahan ujikaji, nampaknya ia bukan sebarang topeng..ia adalah topeng Zorro!

yang kedua, aku beli rumput plastik guna baucer kawan aku jugak banyak2.


didapati rumput tu da terlebih beli..so aku jadikan dia sebagai tumbuhan yang langsung xde dalam perancangan kami..


so tercipta la idea nak buat pagar dpd tumbuhan tu wlaupun xde dlm plan mahupun realiti..hahahha
and aku gunakan plak gam yang bling-bling tu kat atas pokok tu, konon2 nak bg ada bunga la.nampaknya percubaan aku xberjaya sebab pokok tu nampak macam kene serangan penyakit.

aku dibuli oleh kawan2 aku untuk menyental dengan tangan sendiri sehingga hilang.
terasa diri bagaikan xberguna pun ada..hahahaha

at last aku pun xpasti apa akan jadi dgn rumah kami nie..doakan supaya ia nya cantik je.

end of the storie from mak jemah
xoxo

No comments:

Post a Comment