Followers

Thursday, 18 April 2013

i'm BABYSITTER :D

assalamualaikum...:)

hye3...waahh..rindu la dekat blog :*
actually cuti sem da hampir seminggu nie, aku belum lagi buat benda
berfaedah -__-
aku cuma keluar makan angin je tiap ary..
kononnya bila balik kampung nak start keje dengan ayah jadi assistant dia.
aptb..bangun tido pun tengahari dah, memang rezeki xmasuk la kan.

ni aktiviti harian aku ^__^


lepak tepi pantai sambil bawak anak buah main dekat taman permainan
 (oppss! saya sekarang baby sitter oke)


ni la anak buah aku..
jaga diorang sangat susah..berapa kali naik hantu tiap ary aku pun xtau -__-




same thing everyday..
aku pun da jadi macam mak orang  dah bila asyik berkepit dengan budak-budak
ohh..don't call me 'ma' or 'ibu' oke anak-anak sayang :D
auntie kamu dah xsanggup jawab pertanyaan yang mcm ni
|
|
\/
" anak ke???"

"akak da kawen?"

muahaha..lucu sangat...
nakk buat macamane kan, adat la tu bila da dewasa..hahahaha

No comments:

Post a Comment