Followers

Thursday, 16 May 2013

TIPS : makeup base


assalamualaikum :)


hye readers and bloggers sekalian. 
untuk entry kali ni aku akan update cara nak aplikasi kan asas mekap. oke, aku bukannya pandai sangat tapi aku ada satu video yang aku selalu jadikan as rujukan bila nak belasah muka aku nie.
hope korang enjoy and dapat manfaat daripada video ni, in english but ada sari kata in malay ( don't worry )

xrugi berkongsi ilmu kan korang? biarlah video ini yang berbicara menggantikan aku yang poyo nie 
so watch this


suka x? simple but nice ^__^
so apa lagi, cuba-cubalah nanti, mana tau korang punya jari jemari tu lagi bagus daripada dia neh :D

#mekap dapat meningkatkan keyakinan diri bila berhadapan orang ramai  tapi perlu lah berpada-pada yer

kat bawah ni gambar main-main je..tade la aku pakai cenggini bila kua umah -__-



hahahaha..lawak kot.xpa minggu depan aku delete la gambar ni..kbai

4 comments: