Followers

Tuesday, 15 October 2013

sedih berganda-ganda :(


Assalamualaikum..

Firstly aku nak wish selamat hari raya aidiladha :) aku xtau apa sebenarnya perasaan aku tyme ni. Xdapat balik kampung raya bersama ayah, ma n abang2 aku serta satu2 nya adik aku tu. Means, tahun ni pertama kali aku xberaya dengan family n aku sorg je yg xbalik..wuaaaa...menangis air mata darah (aku bohong)
Ma mesti rindu nak membebel kat aku sebab aku la yang akan spoil kan keje dia tiap kali malam raya.hehehe..mesti dia penat buat keje sorang2. Da xde orang tolong abang2 iron baju raya, sediakan sarapan pagi raya.aku rinduuuu...sabar la hati, balik nanti ko pelukla diorang.

So, hari ni aku ke johor dgn my b. Pegi mandi air terjun gunung ledang. Thanks la sbb rela dtg ambik aku kat bangi n xbalik raya umah family sbb nak temankan aku. Maaf sbb aku b xdpt raya dgn family..maaf maaf maaf! 



Aku xpernah lagi sampai johor, so first time la ni dtg johor.hehehee..excited la siket. Then, siap mandi2 tu kami pegi shopping kain siket kat area dekat2 situ. Barula balik ke melaka then singgah kat mall nak cari slack untuk pakai kat ibu pejabat nanti. Lain yang dicari, lain yang dijumpa. B beli perfume untuk kami guna time majlis tunang@ nikah nanti. 

Tapi..aku sedih sangat2. Sebab apa? Sebab b cakap tadi tyme makan kat mcd, b mudah bosan.b nak kawen cepat2 sbb b xnak smething yg xelok jadi nanti. Aku dlm diam mula risau. Seriously aku xsenang hati. Aku pun slalu bertekak dgn b, dan aku kenal b seorang yang nekad. Risau risau risau. Doakan supaya semuanya akan oke.aku xsanggup nak berpisah dgn org yang aku cinta..mati sekalipun, aku yakin sgt bila b da nekad..dia xkan berpatah balik. Ya allah tolonglaa..jika dia bukan dicipta untukku, ambillah dia tanpa kau sakiti hati aku. Beri dia kebahagiaan disisi mu. Aku berserah kepada mu ya allah.kau tenangkan lah hati aku.

No comments:

Post a Comment