Followers

Saturday, 14 December 2013

BELAJAR MELUPAKAN KAMU

Assalamualaikum :)

Hari ini awal pagi lagi hati aku sudah tersakiti.tapi..bila ku pikir, untuk apa aku bertahan kalau sudah tidak punya kemahuan.segala sakit aty aku, kebosanan dan segala cerita yang aku simpan berhari-hari telah aku kongsikan dengan kawanku.biasanya aku akan bercerita kepada dia walau pun hal yang kecil.bila dia menghilang..aku tidak punya tempat untuk meluahkan.xmungkin la aku bercakap depan cermin sendirian.itu gila namanya.

Sekarang pada aku, usah menanti jika dia xmahu kembali..setiap masa aku mencari silapnya, aku mencari kelemahannya untuk menutup segala kebaikannya.tapi untuk apa?? Aku mahu ada satu kebencian untuknya dalam hatiku supaya aku bisa melupakan dia.supaya aku berasa bahawa dia xsempurna untukku. Aku terus mencari apa yg sebelum ini x ku ambil perhatian.apa yang kecil sekalipun aku simpan di dada ku supaya aku mampu menjadikan ia sebagai penutup mata hatiku dpd terus manyayangi orang yang sudah tidak menyayangi aku. Jika hilang kerinduan dihati nya untukku, maka dengan itu juga berakhir sudah segala cinta dan syg untukku apa lagi yang harus ku tunggu??? Cepat-cepatlah aku jauhkan diri.jangan aku terus menyeksa diri dengan org yang xsudi.senyumlah wahai hati..jangan kau merasa kecewa.kecewa itu untuk orang yang telah putus asa.aku xprnah putus asa mencari bahagia dlm hidup aku.aku tidak akan menyeksa hidup ku demi mereka yang kejam terhadap aku.

No comments:

Post a Comment