Followers

Tuesday, 10 December 2013

cuti-cuti CINTA

Assalamualaikumm

Yeah! Da selamat sampai ke kota kinabalu. 2jam stgh pjalanan amat mmenatkan.dalam flight lama2 sgt membosankan.lps tgok awan..tgok awan lg..hmmm
Cuaca pun xberapa elok,sangat risau sbb lepas b hantar kat airport td b drive balik sorg2.b mengantokk...b gigit jari,tepuk peha sendiri sbb nk hilangkan mengantok..tapi b kuat.b da bysa drive jauh nak ambik hantar aku.b mmg xbg aku naik bas sendiri g melaka.b risau..ingat lagi b selalu call tyme aku naik bas balik kelantqn.b risau ada lelaki kacau aku..muah b!

Selama 4 hari di melaka, niat nya nk smbut birthdy b..tp b agak bz..jd hari ketiga baru ada masa.nk beli kek, tapi dua2 xde sgt mood mkn kek.jadi..beli pizza..yeah mnusia pelik sambut brthdy dgn pizza..pizza n roti adalah hak aku mnakala ayam n spageti hak b.cehhh!! 

Lepastu b belikan hp baru..buat fb n whassap katanya.huhuhu....tq b.nampak sgt b menganjing sbb aku kaki fb.Malam tu plak fon aku jatuh..terus lampu dia padam.alamakkk...tapi fon lama la..bkn fon yg b baru beli tu. Esok paginya b belikan lagi fon baru.yeah..ada 2 fon baru..hehehehe..tq tq b.i love u.

Pegi umah b jumpa mak bapak b..aku bawak buah tangan dpd sabah untuk mak n adik b.sembang dgn mak b panjang2..kacau2 anak buah b..bila nk balik anak buah b lambai tangan.terharu..mak b tunggu dekat pintu..."balik dulu yer mak" b terkejut aku panggil mak.
"Sayangnya aku dekat kauuu!!"
B cakap mcm tu..
"Ko sorang panggil mcm tu dekat mak aku"
B hepi aku pun hepi. Ur mom my mom too :)



Ni gambar lama..huhuhu..terdelete gmbr ptg td.huhu..mesti b marah nanti ni.b nak belikan cincin kapel..tapi b kata bila balik 20hb nanti sambil2 mak b nak g kelantan.yeah!mak b xsabar nak tengok kami kawen..sabar ea mak..hehehe..semoga apa yg dirancang berjalan lancar dan dipermudahkan.mohon jugak org2 yang ada sikap iri hati tu dapat hidayah.aiksss...bolehhh plak perli org..huh..mls nk ckp.spoil mood jeerrr. 

Hmmm....baru smpai kk da rindu b.rindu nak sepak menyepak dgn b..gaduh dgn b sangat melenguhkan urat2 seluruh badan.kikiki..b yg bsuk tp baik hati..terima kasih byk2 jaga syg tyme syg sakit,hbiskan duit beratus2 belikan ubat..menitiskan airmata saat syg sdg sakit.tq sbb ada rasa takot bila tubuh syg lemah dihadapan b.bg semangat..tp syg degil xnak mkn ubat..heee..tq

sincerely by:

Ieyna nasir

No comments:

Post a Comment