Followers

Friday, 6 December 2013

I MISS YOU MUHAYUDIN :*

assalamualaikumm

hai hai hai..now aku kat bumi negeri di bawah bayu, Sabah!
sudah sebulan lebih berpisah dgn b, biasa paling lama dua minggu b da dtg ambik putrajaya.sekarang kat sabah, b kena ambik dgn kapal torbang la jawabnya kan..

tapi yang untongnya  b bank in seribu buat beli tiket flight 0_0
xsabarnya nak balik.esok 7hb, birthday b 4hb..so sambut birthday b la nanti..hadiah dah ada 2 bungkus..balik sana nak beli lagi hadiah kat b.bagi b telan hadiah banyak2 kasi kembung siket perut b yg slim tu.

jauh nya jarak dgn b..rindunya.tapi b bagi baju, perfume n macam2 lagila sbb risau aku rindu dia..hehehe
suweett je b nie kan. ingat lagi b datang ke kelantan dpd melaka nak bagitau mak ayah aku dia nak kawen dgn aku.aku paksa dia bgtau sendiri..omg dia bagitau betol2..so taun depan kawen!

b rajin sangat2,kemas kain baju aku masukkan dlm beg, belikan beg baru yang besar boleh muat b sekali, hantar dekat airport.waahhh!! teringat b lambai2 tangan mcm xrela aku pergi jauh..sedihhh..b peluk :')
masa kat sana aku ajak b g pasar wakaf che yeh..tp b ckp mengantok sbb penat drive..aku pun buat2 merajuk..terus b pujuk..b cakap yelah3 jom kita pegi.b bawak kete sambil pejam2 mata.kesian b..hehehehe

b bawak g umah b. terus mak b tanya korang bila nak kawen.act nak kawen bln 3 tp bapak b kata tarikh xelok.mak b plak suh kawen bln 12 ni..mak aku plak yang shock..kihkihkih..last2 buat bulan 5 jela..lagipun b the only one bakal menantu lelaki,so mak aku nak buat bagus2 siket la..

alamaaakk...aku rindu gila kentang dengan dia. sekarang dia bz aku pun bz..so da xbyk masa nak gayut tp b still cari masa nak gayut..kadang2 b tertido.aku call balik terus b menggelupur tekejut.padan muka b..hahaha..b yang sweett i miss u.. i miss ur chocolate..tiap kali hantar balik mesti b beli coklat. i miss ur flower..:*




b yang suka kencing aku..aku ni kadang2 lurus bendul.so b senang je mainkan aku.aku plak percaya..hahaha
lepastu kena gelak dekat b.
20hb ni flight balik semenanjung lagi..mak suh bawak menantu dia balik kampung lagi.
b cakap nak belikan hp baru untuk aku, tapi aku mengada2 nak tukar dgn note 2 b tu..mula2 b xmau bg..bila aku merajuk terus dia nak bg..tapi aku gurau je..kalau b nak bg betol2 apa salahnya -_-

waahhh..panjang..malas nak taip.lagipun kat opis.membazir duit kerajaan namanya.bye2



No comments:

Post a Comment