Followers

Tuesday, 17 December 2013

JOIN KE X JOIN???

Assalamualaikumm..

Wah hari-hari ada poblem..


Nah!! Surat arahan daripada atasan mintak pegawai baru buat persembahan kawad tempur kreatif berirama. Tu dia!! Sempena sambutan hari Rela di Perak nanti..apa masalah di sebalik arahan tu? Bukan sbb aku xmau hitam, tapi ad sbb lain.pertama..sebab tiket flight pergi nanti sendiri punya tanggung..hahaha..baru nak hepi dpt gaji...lepastu masalah kesihatan..

B xmau bagi masuk sbb risau nanti aku sakit lagi..tapi aku teringin nak join.dulu da buat kawad seni kreatif..skrg nak juga kawad tempur yang pakai m16 dgn T baton tu..macam best je...tapi b xbg...n kesihatan aku macam x mengizinkan je nak join..tapi lapor diri tetap kena laporr..

Bila lapor di pusat latihan..paham jela kan pusat latihan.kah kah kah...tunggula nasib disana macam mana nanti..kalau xdidera mmg bernasib baik lah tu..hope nanti jika aku xjoin persembahan tu..aku dapat sumbangkan sesuatu untuk hari Rela di Bagan Datoh nanti..jadi kawalan kehormat ke..kan?? Xdela aku kena susah payah training n ingat step kawad bagai nak gila..hope nanti pape pun aku dpt buat yang trbaik xkira la apa tugas diberi nanti :) keep smile


Ni kawad seni kreatif yang lepas kami buat..simple je..tapi kali ni bunyi nya agak mencabar..kadang-kadang risau juga kalau aku xlarat dipaksa juga.meninggal aku di padang kawad tu..heheheehe..silakan menjamu mata anda <3

No comments:

Post a Comment