Followers

Thursday, 19 December 2013

KEJUTAN DPD B DI TENGAH MALAM..I LOVE U B

Assalamualaikumm..

Aku rasa nak menangis..terharu! 
Sblm tido tadi gaduh dgn b..b marah.aku sedih bila b marah aku.b jeles ad suara member laki aku kat kem tu.b pk bukan-bukan.aku stress aku melawan cakap b..aku ignore kan b sbb skit aty..pukul 10 b pun cakap...

"B nak tido la syg, pening kepala.."

Aku still marah..aku balas..

"Ok.."

Aku xlena tido..b saja nak lupa birthday aku ni..bia lahh..da la cari cari pasal dgn aku padahal esok ak da nak balik melaka jumpa b..aku sedih..tacing.rasa xdipeduli..nak hantuk kepala kat dinding...!! tiba-tiba pukul 12 sampai msg..

"Hepi birthday syg, semoga dpanjangkan umur, dimudahkan urusan rezeki, moga dirahmati Allah, moga dapat kesihatan yang baik,moga dipermudah urusan dunia dan akhirat,moga ceria dan gembira selalu, moga jodoh kita berkekalan hingga akhirat, b nak minta maaf kay syg dpd hjung rmbut smpai hjung kki b tau b byk sakitkan aty syg,byk susahkan syg, sebenarnya b sayang sgt kat syg, b nak kita hidup bahagia tanpa ganguan, b nak syg jadi isteri b yang sah, jadi isteri solehah, b harap Allah restu hubungan kita...Aminnnn...:)"

"B tahan ngantukn ni taw sbb nak wish tepat pada masa..heee..b harap apa yang kita rancang ni diberkati Allah..moga hbungann kita kekal hingga akhirat..b syg kat syg sgt2 tau..:)"

Dua msg serentak..menitis airmata baca.menangis.terharu..b xlupa.alhmdlillah b masih lembut hati.sungguh aku rasa bahagia yang teramat sekali..untuk b..tq sbb suka buat kejutan.aku tau b syg aku..cuma kdg2 b terlalu ikot perasaan sbb tu b marah2.

Lepas baca msg tu je b call..aku menangis..b cakap knp mngiss..jgnla menangis..lepastu b buat lawak.aku ketawa..aki suh b nyanyi..b nyanyi..lepastu bincang pasal kawen.xlama lagi nak kawen dah.hope smuanya berjalan lancar.aminnn..

Moga perkara yang baik dpermudahkan oleh Allah.kami.merancang dia jua yang menentukan.lepastu sembang sampai kul 1.30..b mengantok..da tertido byk kali..kesian b.ak suh b tido..lepastu..

" syg sgt kat b taw..syg nak kwen dgn b..syg cuma syg b..syg ad b sorang je.syg b selamanya.."

"B pun syh kt syg jgk..nak kawen jgk dgn syg.love u syg...muah muah muah.."

Lepastu b tido..see u malam besok b..wait for me di airport oke.lepastu kita balik bercuti di kelantan dgn family b..hadiah harijadi yang paling bernilai..b bawak rombongan merisik..yeaahhh!!!

No comments:

Post a Comment