Followers

Thursday, 26 December 2013

LONG STORY WITH MY SWEATHEART

Assalamualaikumm..

Da 6 hari kat semenanjung..mmg xterasa begitu lama..sampai je kl terus ke melaka..then ke kelantan...setle je terus ke melaka balik..setle di melaka balik kelantan lagi.n minggu depan nampaknya akan ke melaka lagi..kepala aku pusing-pusing sebab nya aku sekarang terlalu bz kesana kemari..hidup macam pelarian dah...dgn urusan nak kawinnya..urusan kerja lagi nya..perrrggghhh! Aku sudah stress tapi xpe..demi dia yang ku sayang dan inshalah bakal menjadi imam ku dalam beberapa bulan lagi..aminnn..tq tolong aminkan kitorang..hehehehe

Hari jumaat mlm..habis kerja terus berkejar ke KKIA.jalan jam..wuarghh aku risau tertinggal flight..malang sekali naik airasia selalu delay....patot sampai KL pukul 10 tapi pkul 11 sampai..buah hati aku menunggu kat kete tu sampai putus asa..dia ingat aku saja kenakan dia..banyak la aku nak buat mcm tu..kan xpasal plak aku kena batang kaki kat muka.hahahaha...sampai melaka pukul 1 pagi..dan esoknya parents n adik dia ikot kami balik Kelantan..untuk? Ehemmm..merisik :) tq b untuk semua ni..alhamdulillah semua berjalan lancar.tarikh akad nikah semua telah dipersetujui..2hari family b menginap di rumah family aku..hari2 kami berjalan sekitar Kelantan.


Lepastu aku balas kat b cincin lain..ayah aku cakap bagi jgk cincin dekat b sebab nak kitorg selalu ingat satu sama lain..tq ayah..love u ayah :*


Sekarang ni aku telah di booking oleh mr.Muhayudin :* iloveyoudamnmuchb
setle je hal di kampung aku,esoknya aku balik ke melaka bersama keluarga b..sebelum tu singgah di Setapak dulu rumah abang dia.



B sangat comel bila melayan budak-budak..hope suatu hari nanti b jadi bapa yang penyayang untuk anak-anak kami..inshalah..

Petang tu kami bertolak ke melaka...sampai pukul9 kat umah b..pukul 10 b ajak kelua g tgok midnight movie.ajak adik b sekali..wah..dating bawak bodyguard..kih3..movie start pkul12.30 so lepak dulu kat dataran.


Muka dia yang dah mengantok dan penat.movie plak habis pukul3..mmg terbaik lah! Sampai umah terus membuta.pukul 10 pagi baru bngun.tu pun b yang ketuk pintu bilik.kalo x..hmmm...boleh plak tengahari tu kelua lagi g shopping barang kawen.pergghh mmg xreti penat..


Selesai shopping plak..b beli kek untuk celebrate our birthday kat rumah b..jeng jeng jeng..



Tq so much b.i love u gila babi..hehehehe..tapi sume tu xberakhir kat situ je.esoknya b bawak jalan ke Pulau Besar..huhuhu..dating jauh dpd orang ramai :)




Hari tu jugak b belikan kasut sbgai hadiah hari lahir..terkejut lepas pilih kasut, b pun cakap b belanja..yeaaahhh!!!


Actually banyak lagi gambar nak upload tapi line internet macam siput b*** pulak..next time lah..skrg ak kat kelantan..sedih b hantar kat melaka sentral semalam.lepas salam dgn mak b,salam dgn b..terus b tarik tangan aku b kucup..lepastu b pegang muka aku dgn kdua belah tangan..b cium pipi aku..sedih tinggalkan b..xpe..nanti aku kesana lagi..masa masih ada sebelum aku balik bertugas di Sabah.


No comments:

Post a Comment