Followers

Wednesday, 11 December 2013

PATAH HATI SEBELUM WAKTU..

Assalamualaikumm..

Hari-hari yang aku lalui penuh dengan kesakitan. Sakit untuk cuba memaafkan dia.aku sendiri xtahu kenapa aku susah mahu memaafkan.sudah mencuba tapi benci juga yang mampu aku beri kpdmu saat dan ketika ini.siapa kamu dihatiku?? Itu aku belum ada kepastian.moga Allah tunjukkan jalannya pada masa yang tepat.aku xsuka diperlakukan seperti itu, jadi jangan kamu memperlakukan aku sebegitu. Sekali kamu sayang aku, ku blas dengan berjuta sayang..tapi jika kau mulai menyakiti aku, aku akan mula belajar hidup tanpa kamu..sesungguhnya jodoh itu sudah ditentukan.aku xmahu lagi hidupku dipertaruhkan atas seorang insan.ku punya ibu dan ayah, pikirlah tentang mereka..jangan kau pikir yg lain lagi.

Maafkan aku andaikata aku xmampu lagi menjadi yang kau mahu...aku ingin mencari diri aku.jika kau menghilang..aku cuma mampu berdoa untukmu semoga kau paham apa yang terjadi bukan keinginanku jua.


Selagi cincin yang kita beli sama-sama hampir 3bulan lepas ni masih tersemat dijariku,selagi itulah aku masih belum bersedia kehilanganmu.selagi itu jugalah aku masih punya kerinduan kepadamu cuma aku terkeliru tentang kamu.tentang siapa aku dihati kamu dan siapa dia di hati kamu..:) mmg perkara itu sudah berlalu dan kau katakan kau cuma mencintai aku sbb itulah kau mahu mengahwini aku bukannya dia.tapi jiwa ku masih berkeras dengan tindakanmu..masih sukar menerima kerana bimbang tersakiti lagi.aku diam bukan bererti aku melupakan kamu tapi aku tidak mahu bila aku bersuara..banyak perkara yang kubangkitkan..banyak perkara yang aku mahu penjelasan.itu yang membuatkan aku mengambil keputusan diam sehingga kau dtg kepadaku membawa jawapan kpd setiap persoalanku...:')

No comments:

Post a Comment