Followers

Wednesday, 18 December 2013

PULAU MANUKAN,KOTA KINABALU, SABAH :D


Assalamualaikumm..

Di kesempatan yang ada sambil guling-guling bawah meja ni..aku teringat nak update pasal percutian ke pulau awal bulan baru nie.percutian la sgt kan -_- heheeheehe..kebiasaan bagi kitorang berjalan-jalan bila gaji masuk. Jadi destinasi nya Pulau Manukan di daerah Kota Kinabalu.seharian di sana sangatlah best campur excited..sebelum ni g Pulau Pangkor aku da jejak tapi Manukan lagi best sbb airnya lagi jernih n banyak ikan kat dasar.jadi sampai je kat sana..apalagi..terjun la..!!












Dengan itu rasmilah aku ke satu pulau di Sabah ni.lain kali cari destinasi di Semporna plak ke kan..macam best jee..:) kat sini mmg syok..pulau ni paling besar di kk dibandingkan dgn pulau Gaya,Sapi or Mantanani.

Sweet memori dgn geng pegawai baru di negeri orang..terbaik!

2 comments:

  1. boleh tanye kos dri kk ke manukan berapa?penginapan berapa?Thanks ye..nex week nak gi sane

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pengangkutan xpasti la sbb pakai knderaan sdri.pginapan pn sama, kami ad rumah sendiri..maaf lambat balas.xperasan.

      Delete