Followers

Monday, 30 December 2013

SEMUA TENTANG DIA SI JANTUNG HATI SAYA

Assalamualaikumm..

Sungguh aku teramat rindukan dia.
Dia si jantung hati aku.
Dia yang selalu muncul dalam.mimpi aku..
Dia yang membuatku terindu-rindu belaiannya..
Dia yang buat aku ternanti-nanti :)
Dia yang telah menggongcang jiwaku <3



Rindu nya ya Allah..dekatkanlah jodoh kami, permudahkan juga jodoh kami..sesungguhnya dia amat membahagiakan aku dulu,sekarang dan inshalah selamanya.


Dia sangat penyayang..kadang-kadang garang macam singa laut..kroookhh kroookhh krookhh( bunyi singa laut nak sodok org retis).tq untuk semua yang dia dah bg..bukan sekadar kasih sayang yang mana kasih sayang sesama kami menjadikan badan kami mbesar.(org kata bila da gemuk tanda cukup kasih sayang).kepada yg xdapat kasih sayang..cepat la mencari ea..tapi jgn sampai ter cari di tempat yang salah.nanti makan kaki jawabnya :D


Pesanan dpd b saya tp sy yg reka(boleh gitu??)

Kepada yang berniat nak pisahkan kami,kami xheran sbb awak bukannya hebat sangat.taktik awak kami da tau lama..kalau xsaman..mungkin bomoh..tu jer kan?kesian plak..bak kata b..kalau tuhan x izin maka xkan jadi..jadi aku xtakot punnn :p wahai si cengeng yang tersangat hotstuff kat perut je :D

so xpayah la buang masa oke..bawak mulut ke sana ke mari kononya kami yang kacau awak..xde maknanya..lagipun awak xcantik pun, hmm..xuntong kacau awak.patot awak tau taw knp dulu awk putus t*****
awak.mesti still xtau kan kenapa?awak pikir la apa awak buat yg awak pk dia xtau padahal dia tahu..sangat menjijikkan.awk jgn risau sbb sy blh simpan rahsia awk.cuma dia dgn sy je yang tau..belom fmly awak mahupun family dia :)

so lepasni bolehla awk saman sy plak sbb buat status mcmni kan? Dpd awal bulan lg sy dgr ad org nak saman org..tup tup senyap...lau xde duit nak upah lawyer xpayah berlagak yer awak.simpan je gaji xsberapa tu buat byr sewa rumah..kah kah kah..gelak guling-guling sambil hantuk kpla kt dinding..lawakkkkkk

lepasni blh la awak berambus yer..lau blh berambus dpd muka bumi ni.amaaannn duniaa..alhmdulillah..sujud syukur kami kat padang bola..hahahaa..

nak update pasal b tapi lari topik plak.sebab mmg hobi aku sekarang ketawakan spesis mcm awak.modal tiap masa untk buat aku ketawa.


Nah.!! Ini muka kami bila sebut nama kamu...lucu..lebih lucu dpd tengok maharaja lawak mega.

Mohon terasa yer..lepastu buat entry khas kutuk kami sbg menandakan kamu baca entry ni dan menandakan kamu mmg selalu skodeng kami..wakakakakaka...diharap kamu berhenti mengutuk orang dibelakang yer sbb nampak macam kamu PENGECUT :D

kalau dah rasa terover hot sgt..mintak masuk ujibakat pilih kasih..cpt siket terkenal..kesian sbb mencari publisiti murahan gaya org2 kampung lubok hantu.aku tau kamu retis, sbb tu perut mu setebal tilam springg..owh..lupa skrg selera dunia hiburan da berubah..artis xplu ramping lagi..jnji pandai action dan MENANGIS depan kamera.

yang benar dan ikhlas dari lubok hati :
MissIeyna 31/12/13 Melaka


No comments:

Post a Comment