Followers

Sunday, 15 December 2013

TABAHKAN HATIKU YA ALLAH

Assalamualaikum..

Sudah berulang kali aku memohon kepada tuhan moga hati aku tidak tersakiti.tapi kenapa aku sering disakiti walau dalam tidur.daripada dulu aku selalu minpi bukan2.first time aku mimpi dia curang..terus call dia.dia terkejut aku call menangis.dia tenangkan hati aku dgn mengatakan itu cuma mimpi.kali kedua minggu lepas.mimpi dia curang lagi.aku menangis lagi terjaga dari tidur.aku call msg dia bagitau..terus dia call n bagi kawan laki dia bercakap dgn aku yg dia xkelua dgn mana-mana perempuan.baru aku berhenti menangis..tapi hari ni aku mimpi lagi.aku terjaga dari tidur..ku gapai telefon..tapi kali ni aku masih berfikir perlu ke aku call dia.dia peduli lagi ke??sedihnya hatiku ya Allah.ingin ku dengar suaranya yang selalu memujuk hatiku kala begini.Allahu akhbar.adakah ini petunjukmu ya Allah..mimpi yang membawa maksud sama, hari yang sama, masa yang sama dan 3 minggu berturut-turut..apa yang harus aku lakukan saat ini.adakah benar apa yang aku mimpi kan ni ya Allah.kau bantulah aku.jika kau mahu mengambilnya dari ku..kau ambillah tanpa menyakiti hatiku.aku tidak sekuat mana, hatiku bukannya seutuh mana.jangan kau datangkan ujian melampaui batas kemampuanku.

Ya aku menyayangi nya..ya aku perlukan dia dalam setiap nafas ku.aku akui sukar meneruskab hidup tanpanya.semangatku sudah tiada..aku hilang tempat mengadu.aku merasakan hidupku xbererti lagi.

No comments:

Post a Comment