Followers

Wednesday, 30 January 2013

fall in love with MICHEL TELO


assalamualaikum..

hahaha..malam ni title entry agak merepek sangat..to my bf, jangan jeles.. i'm extra xcited with him!
comel gila kot, dah  la hensem pandai menari..mcm nakal gitu..sukenyaaa ^_-



cuba korang tengok video ni..arrgghhhhh!!!
aku dgn roomate aku dayah duk ulang je berkali-kali video nie..to my bf,pliss be like him!

jeng jeng jeng..bf aku pun bertukar jadi micchel telo..sumpah aku pengsan berkali-kali hahaha
lirik dia pun da cukup nakal & video dia yg tah pape dgn pompuan berbikini tu boleh abaikan je..

ni lirik dia

wow, wow, this way you gonna kill me
oh, if i catch you
oh my god if i catch you
delicious delicious
this way gonna kill me
oh if i catch you
saturday at the party
everybody started to dance
then the prettiest girls past in front of me
i get closer and started to say:
wow, wow, if this way you gonna kill me
oh if i catch you
oh my god if i catch you
delicious delicious
this way you gonna kill me
oh if i catch you
oh my god if i catch you


hehehehe...i like him damn much






Saturday, 26 January 2013

ciri-ciri bakal imam saya :)


assalamualaikum

dengan x tersengaja aku terpanggil untuk menaip entri nie...da nak pukul 2 pagi, tapi mata belom mengantuk walaupun ptg td baru je balik dpd terengganu :) syok habis kot pegi jalan

aku terpikir-pikir, apa ciri-ciri lelaki yang nak aku jadikan suami nanti...memilih plak kan.
ni bukan soal memilih ke hape tp soalnya suami tu orang yang bakal bimbing kita nanti pulak..

no 1 :

aku cukup xsuka laki yang pakai rantai ke subang ke or pape je aksesori wanita sepatutnya.
nampak mmg ganas dah, tp bila tengok balik xcukup ganas la..baik pegang quran..hensem je nampak :D

no 2 : 

aku xmau yang isap rokok..kalau boleyla kan.susah nak cari yang xisap rokok..bukan hape...membazir je pun..pe kata hisap dadah plak ke? hehehehehe

no 3 :

aku nak org yang kuat usaha,maksudnya nak pape usaha sendiri.bukan jenis yang anak mak.maksud aku,pape benda mintak dgn mak..xke menyusahkan tu..kalo tu pun nak mintak mak,abis bini ko nie ko nak jaga macamane..silap2 bini ko yg jaga ko..baik pelihara kambing, dapat jugak hasil -__-

no 4 :
xsuka yang jenis 'ulat bulu naik daun'
kalau suka kat pompuan tu, buat cara gentleman siket.. ni tak..habis sume pompuan area tu jadi hak ko!
abah kau!! banyak cantikkk

no 5 :

aku suka yang romantik..siket2 pun okela.
bukan romantik kena hantar bunga dpn office tiap-tiap pagi tu..bukaaannn
romantik cara lain,yg xmenghabiskan duet,yg xmembazir 

no 6 :

aku pun da xtau mana aku suka mana aku xsuka..poning den!

hahahahha...k lah..xmpu den nak menaip lg..entry ditamatkan disini jelahhhh

Wednesday, 23 January 2013

TAK DIBERI APA YANG AKU MAHU..TAPI DIGANTI DGN APA YANG AKU PERLU


assalamualaikum.. 

saat ni tiba-tiba terpikir balik setiap peristiwa yang berlaku dlm hidup aku sepanjang tahun yg lepas.
terutamanya bab CINTA

sebab apa aku tekankan soal cinta? sebab cinta yang paling banyak membawa kesakitan selagi yg sejati tu belum ditemui.


who is our mr. right???
kita semua xkan tau slgi kita xkawen lagi..kah3
bila da kawen,org tu daah sah jd suami kita.dia tu lah jodoh kita! means dialah mr. right yg kita cari-cari tu
so..jangan risau kalau sebuah hubungan tu terputus ditengah jalan..sebab apa? andai kata telah ditentukan seseorang itu milik kita, maka akan kembali jugak dia kepada kita walau sejauh mana pun terpisah..

kadang-kadang tu, kita pikir kita xdihargai sebab seringkali di pinggirkan..xde sapa mau kan kita. jangan sesekali berpikiran mcm tu.. tuhan xjadikan sesuatu dugaan itu diluar kemampuan kita..setiap dugaan tu x diuji melainkan tuhan itu sangat menyayangi kita...

tuhan ambik sekelip mata apa yg kita nak,apa yg kita syg, apa yg kita cinta..tp kita xsedar knp semua tu berlaku.. tuhan sebenarnya xmau kita terus bersama org yang akan menyakitkan kita,org yg tidak menghargai kita dan tuhan itu maha mengetahui bahawa dia itu bukanlah yang terbaik buat kita dan tuhan akan gantikan dgn yg lebih baik yakni yang mampu membahagiakn kita.

bersabarlah wahai hati..pelangi akan muncul selepas turun nya hujan terlebih dahulu :)