Followers

Thursday, 23 January 2014

AKU RINDU...


assalamualaikum

Petang jumaat yang sangat sejuk di Kudat.
Mungkin di negeri pantai timur semenanjung lagi sejuk..kot!
Semalam tidur awal dan harini bangun lewattt..sedar-sedar da pukul 7!!! owhh mannn!!
kelam kabut bangun, cari tuala..cari berus gg ubat gg..keh3
Hasilnya sampai di opis lewat setengah jam. tu pun rasanya da pecut habisss..

sepanjang seminggu lebih-lebih siket kat Kudat ni, aku belum sempat lagi berjalan-jalan cuci mata..hujung minggu lepas pergi kursus kawen kat dan minggu ni plak dapat jemputan jadi hakim untuk perbarisan masuk dan keluar padang sempena sambutan Maulidur Rasul..oke mmg aku sangat buzy sekarang..kahkahkah..
minggu ni pun aku jugak wakil ke pejabat daerah untuk meeting dengan ketua-ketua jabatan lain.
bila ada dinner pun aku jugak..ini kes membuli pegawai baru..my boss is KEJAM..oppss..!!

dan yang aku tau bila aku pijak kaki kat rumah, aku sudah xboleh dengar suara en. tunang tu.
sebabnya line digi xde..terbaik!!
mula-mula b susah nak terima sebab dia belum merasa duduk SABAH!!
lama-lama (oke lama la sangat) dia boleh terima.itupun slpas kejadian blackout seluruh Sabah termasuk WP Labuan yg mengakibatkan coverage turut xde..jahanam rasanya beb!

RINDU?
memang tak terkata rindu tu beb. 
miss my family, miss my tunang, miss family my tunang and miss kawan-kawan.
xsabar nak balik bulan depan..oke jangan terkejut..aku mmg suka balik.selagi duit masih berkepuk-kepuk, jangan risau..i'm coming home!

aku RINDU nak makan masakan mak aku, nak makan nasi lemak ayam pagi-pagi dengan tunangku tersayang! aku RINDU nak makan kerepek pisang buatan mak b. Nak main game sepak terajang dengan anak buah b...rindu jugak nak bertumbuk dengan b..sampai bergolek-golek atas lantai dapur.

MIDNIGHT MOVIE dengan b..seronoknya. malam tahun baru tu penah tengok movie 3D dgn b..lepastu aku tidur..tapi dia xtau sebab kan pakai spek mata tu..hahaha..sekali dia tahu, adehhh!! dicubit-cubit..katanya begini.."tiket mahal-mahal ko tido ya?"

mak penah cakap"cantik handbag ko? baru beli..?"

belom sempat aku menjawab ada makhluk yang dah jawab

"dia ni memang..suka MEMBAZIR!"

terima kasih b tolong jawab..heheheeh...werrrkk...!!
aku memang suka beli bila aku dah suka, mahal ke murah ke tolak tepi.penah aku dimarah sebab nak beli handbag harga RM 500..hahaha..demi nak memujuk b..beli je yg harga RM200.so,sekarang handbag tu aku dah pun baling kemana entah..mmg begitulah aku..lepas kawin kena dengar b membebel.

apa aku merepek nihhh..!!
aku nak mengundur diri, diundur diri ataupun undur berdiri
oke bye-bye



No comments:

Post a Comment