Followers

Friday, 3 January 2014

HARI KEDUA LATIHAN KAWAD FORMASI

Assalamualaikum..

Hari ni internet aku xpired..so maybe esok xdapat nak update blog lagi memandangkan malam ni rasanya aku xkelua.jadi kaitannya bila xkelua xdapatla nak reload..bila xdapat reload xdapat la nak subscribe internet..itu la ceritanyaaa..

Hari ni pepagi buta bangun tapi dapat inform kami xterlibat dgn pt pagi plak..aduhh.da siap pakai baju dah..hmm..apa lagi,letak kepala kat bantal..tido lerr..sejam kemudian bangun cepat-cepat dan turun ke stor senjata.dengan berbekalkan t-baton dan senjata short gun, latihan diteruskan!

Tengahari tu plak perubahan dibuat.semua kena pakai senjata m16.okee...aku happy sbb aku xpayah susah2 nak belajar kawad senjata guna short gun(ad kelainan cara kawad ikut senjata,kot) muahahaha...oke happy gila.lps lunch terus masuk bilik.dengan senjata sekali masuk bilik.tidur lah sekatil dengan m16.

Lepas solat jumaat bersiap untuk turun ke padang kawad lagi..kali ni kawad tanpa henti..dengan m16 sebelah kanan dan t-baton sebelah kiri..aku rasa macam kalut semacam je nak melangkah.mana nak kira masa lagi,nak pgg senjata lagi..member aku kat depan asyik angkat kening je kat aku time kawad,saja nak bagi aku gelak.lepastu bila aku gelak macam pontianak tu..kena la bebel dgn tn
Hafiz..sabo ajela...

Hujan lebat petang



Oke line tenet sloww...xblh upload byk..dia meroyann..saya ad senapang taw..sape gila mulut saya tembak..bagi kena idung awak yang dilanggar todak tu..ngeh ngeh ngehh..
Peng peng peng...sila sedar diri..hahaha..kenapa la aku rasa jahat gila hari ni..ada aku kesahhh???xkisaahh punnnn...

No comments:

Post a Comment