Followers

Sunday, 12 January 2014

HARI RELA KE 42

Assalamualaikum

Sudah seminggu x mengepost di blog..busy busy busy..busy dgn latihan kawad tempur berirama sempena Hari Rela ke 42 pada 11/01/14 di Bagan Datoh,Perak. Team aku mewakili pegawai dipaksa rela melakukan persembahan bertemakan CMT( Crisis Management Team) dan juga sebagai gimik pelancaran baju celoreng digital rela di hadapan menteri KDN Datuk Zahid Hamidi dan Ketua Pengarah. Jadi pulun lah kami dgn segala kudrat yang masih bersisa..cehhh!! Bajet macam g medan perang je..hahaha..



Masa latihan..siang dan malam..semangat nak mampos, dalam hati menyumpah xhabis..tapi dalam masa yang sama kami hepi sbb bpeluang bjumpa dengan kawan satu batch lagi sekali..


Masa raptai dekat bagan datoh..dengan kak ila..cantik kan?? Geng suka mekap time kawad sampai pihak pengurusan tertinggi cakap batch kitorg xkena dera teruk..hahaha..bahana mekap. Tapi awas !! Ni isteri org..hehehe..anak sudah satu..jgn dicuba ya..


Berhenti kat r&r mana tah dlm perjalanan ke perak.dalam toilet pun jadila..nak buat mcmna mmg kami suka bergambar.



Inilah kami dengan baju celoreng digital..ada nampak macam pokok x kitorang..papepun program ni memberi kami seribu erti dan kenangan yang xkan kami lupakan.batch 1/2013 terbaik!! Jom tengok video persembahan kawad tempur berirama kami sempena Hari Rela ke 42 tahun 2014.




Harap lepasni kena panggil lagi buat persembahan..hahaha..org len xsuka kena panggil sbb kena berjauhan dengan laki masing-masing tapi aku hepi sbb aku boleh berkepit dengan tunang aku nanti..hahaha..oke aku sewel.abaikan aku..:)



Makin lama makin berisi..pape pun perut kena jaga, jangan kasi berlipat..ngeh ngeh ngeh..ni dua-dua bakal pengantin baru..gud luck kawan..xlama lagi,lepastu inshallah aku menyusul di belakang :* 

1 comment: