Followers

Wednesday, 22 January 2014

PERSEDIAN FIZIKAL & MENTAL


assalamualaikum..
selamat pagi semua..hari ni aku terawal datang opis..jadi terpaksala menunggu sehingga kerani datang..aku pulak lupa nak mintak kunci..yela da biasa sangat datang2 je pintu da terbukak..datang like a big boss..hahaha..biul..!!

oke oke oke..hentikan ke biulan tu..nanti ramai yang berjangkit.
nak cerita pasal persiapan menuju ke hari-hari tutt tutt, oke paham kan? tq
aku di Sabah kau pula di semenanjung..jauh kan? tapi hati kami xpernah jauh..dekat selalu.
nak dijadikan cerita, aku da excited nak kawin..dia pula macam percaya xpercaya dah nak bergelar suami.cehh..!! jadi persiapan sedikit-sedikit tu telah dilakukan..tq kat family jgk sbb sedia membantu sedangkan aku kat sini sangat risau..hahaha..

sehari dua ari tu kak long aka kakak ipar aku hantar wechat bagitau dia da booking tarikh dengan butik pengantin. cuma tunggu aku balik bulan depan untuk pilih-pilih baju n pelamin bagai. oke lagi sekali aku xcited gila babi :D




sample yg aku ambik kat fb dpd butik yang kak long da g book tarikh tu..b ada cakap suka yg mana tah..ak xcmfirm plak..tp ak suka yang bawah..tapi xde la ak pilih yang ak da post ni sbb xsuprise..hee..cuma tema dia ala-ala yang bawah sekali tu..white n pink pastel..
oke lagi sekali aku rasa nak muntah darah tengok pelamin yang cantik-cantik nie..

apa yang lagi penting ialah majlis berjalan dengan lancar..risau juga kan tiba-tiba berlaku mcm dlm drama tu,,jeng jeng jeng..datang seorang wanita menghalang dengan berkata ' tunggu..!!' bhahahha
gila pemikiran aku..astaga..tolak bala tu jauh-jauh ke dalam lautan.tapi aku cakap skrg..datangla mcmna pun..i trust my b..heee

tiap hari aku mengadap buku-buku pengantin..mencari idea untuk jadi kreatif..perkahwinan sekali seumur hidup..tapi tidak sampai membazir kan..? papepun kena sllu maklum dengan en tunang dulu..setiap kputusan mesti kena bincang right? baru bagus..oke aku banyak keje nak buat..logistik punya keje belum settle.bye!

2 comments: