Followers

Sunday, 2 February 2014

3 WEEKS MORE

assalamualaikumm

4 hari di kota kinabalu, cuti chinese new year xde nak buat apa kat Kudat ni, xkan nak buat tarian singa kot..hehehe

pagi-pagi ni masuk opis kena senyum..tapi senyum sensorang plak..officemate xde pun.kikiki
sementara tunggu laporan STOLPORT tiba, bek mengUPDATE dulu..mulakan bulan baru dengan sesuatu yang indah-indah :)
 akhirnya bunga crepe dah siap, and masa ke 1Borneo hari tu aku terjumpa la patung badak air kesukaan tunang aku..da lama aku cari.so..apa lagi nak tunggu.aku belilah satu sebagai hadiah untuk b letak dalam kete. it was so CUTE!

so bulan ni nak balik ke MELAKA 
lepastu balik KELANTAN dengan my tunang untuk urusan check darah n hantar borang permohonan kawen.so..sape2 yang masih lagi berniat nak pisahkan kami..selamat mencuba.usaha anda amat kami hargai..
lepas kami kawen kami bagi sijil satu oke bertulis "SIJIL PENGHARGAAN" khas untuk anda..:D

jadi xperlula tunjuk msg sebelum dia kenal aku sebab aku xnak peduli pun..siket pun tidak tersentuh oke..tapi itu satu cubaan yang baik..xsalah mencuba kan? good girl
emm..msg yang lagi satu tu...yang last sekli..oke fpr ur information its our plan hahaha..
gelak sampai bersembur makanan kat meja..so WAKENABEB
oke..kami gelak macam khinzir lepas baca post awak tu..tunang saya sampai terberak-berak sebab ketawakan awak..joke in the morning! :p

oke lepas ni apa kata awak post jugak msg yang baru tu..paling latest,msg awak kena maki..dipersilakn dengan segala hormatnya..sy xbleh la nk printscreen cam awak sbb syg gaji 900+ je mana ad hp canggih..hp sy besar boleh buat baling kepala org macam awk sbb xtau malu..hehehehe..silakan lah pakaikan topeng muka ya awak.

kalau awak ni BAIK sgt kenapa hantar BARANG kat kami.
kalau awak BAIK sangat kenapa awak sedaya upaya cuba nak kami putus..oppss!
saya rasa saya nak exam pun xde sampai bertungkus lumus macam ni..dapat je A+ berketul-ketul...tapi xde la dapat keje bank macam awak..lagipun bank tu bapak awak punya sbb tu la awak boley beli tikar kat mak awak..kah3..saya boleh beli sudu je kat mak saya.tu pun hutang..al maklomla gaji ciput sebab tu saya keje baru 5 bulan da boleh save untuk kawen, tiap bulan balik KL..saya buat loan je tu..xcukup duit nak beli tiket..oke ketawa macam unta..hahahaha..

akhir kata KHAS untuk awak..SELAMAT MENCUBA LAGI
usaha tangga kejayaan.
tapi usaha orang jahat ni nanti dibalas kejahatan.aku xnak balas la sebab kuasa allah tu lagi hebat.azab allah lagi dahsyat..ya allah kau ampunkanlah dosa-dosa dia serta keluarganya.amin

untuk my tunang..tq sebab plan kita berjaya buat orang sasau!
give me five!
yeah,oke laporan stolport da sampai, kena siapkan hari ni jugak.bek bergayut hp dengan incik tunang dpd melayan orang gila sbb b penah cakap, layan org gila nanti kita ikot gila..mak aku pun penah cakap..mak b pun penah cakap, orang dengki dengan kita, jangan dilayan...MUUUAHHH!!

No comments:

Post a Comment