Followers

Wednesday, 5 February 2014

BADAK AIR aka UDIN


assalamualaikum


inilah dia hippo saya..nama dia udin..nama penuh dia adalah rahsia.
sempena nama tunang saya sebab hippo ni adalah kegemukan tunang saya..dia suka cakap perut dia da gemuk sedangkan sebenarnya tidak pun 0_0
jadi saya bawak dia datang jalan-jalan di opis temankan saya kerja. manakala waktu malam dia temankan saya tidur..heee ayat macam karangan zaman form5 dulu..A++ lagi BM

jadi bila aku balik nanti terpaksala aku berpisah dengan udin ni..aku tinggalkan dia di sana bersama tunang ku..duduklah dalam kereta tunang aku..heee..kete tunang aku tong kadang jadi almari baju aku, kadang-kadang jadi tempat simpan mekap aku, kadang-kadang jugak jadi almari kasut dan peti sejuk..ibarat rumah dah kereta b..kasihan b ni..ekekekeeke

aku memang suka kenakan tunang aku..aku berhabis duit beli baju kaler pink..lepastu aku beli lagi sehelai untuk b pun kaler pink..nak uji cinta dia dekat aku, ak cakapla.." kita pakaila baju sama b"
hahahaha..pink pun pink la..ternyata b pakai walaupun aku ni xtahan ketawa. sanggup dia pakai..lepastu aku cakapla " sudah lah tu b..jom tukar baju lain.." lepastu tunang aku plak ketawa..demi nak tengok aku senyum, dia sanggup jadikan diri dia badut..hehehe..love u muhayudin :*

masa birthday dia haritu aku nak belikan hadiah..jadi aku cadangkan kat dia nak beli sandle ke, jam ke semua..tapi b cakap semua dh ada..b xnak nanti membazir..jadi dia mintak beg sandang..masa balik kelantan haritu, aku belikan la dia..dia suka sangat-sangat..selalu pakai pegi mana-mana..turun padang kawad pun still bawak..cewaahh b..



sekarang kami masing-masing sibuk dengan isi borang kawen. kawan-kawan aku ramai yang kawen tahun ni, aku tidak ketinggalan..heheehe..semoga segala urusan dipermudahkan lagi. memang bila manusia menjurus kearah kebaikan ni syaitan xsuka, mulalah nak mengacau kan..orang kata dugaan masa bertunang tu amat perit tp orang cakap jugak masa bertunang tu banyak la fitnah-fitnah, jadi kita jangan cepat melatah..

kepada kawan-kawan yang bakal kawen hujung bulan ni, bulan depan semua tu..tahniah untuk korang.sori sangat-sangat xdapat datang..majlis korang xkebetulan dengan masa aku balik sana..hadiah akan kukirimkan nanti kawan :) CONGRATULATIONS to korang :D

No comments:

Post a Comment