Followers

Wednesday, 26 February 2014

BALIK KAMPUNG YEAHH!!!


Assalamualaikum

Da banyak hari x ngedate blog.sebenarnya bz gila babi..nak siapkan tugas sebelum balik bercuti. Alhamdulillah 23hb januari, selamat tiba di KLIA dan dijemput pemandu setia saya..mr din.kikiki..dan dibawak nya aku ke kem..aku terpaksa memilih untuk duk kem sorg ke ikot dia masuk hutan sbb ad latihan medan perang..hmm..dipikir-pikir, tolak campur darab bahagi semua, aku pun ikot..jadi bertarungla aku dihutan tu dengan raksasa yang dahagakan darah manusia..ciss nyamuk xguna!



Esoknya aka harini..pagi buta kelua pegi booking pelamin and sempat lagi g shopping barang hantaran yg blm lengkap lagi.






Gambar yang sempat cik joyah snap masa kat butik..setle dah book pelamin and persalinan untuk majlis kat melaka.kat kelantan belum lagi..insyallah setlle dalam masa terdekat..cuti pun xlama sbb nak sodok cuti masa kawen nanti..:D
Selesai je kat butik, kami gerak ke mall.mahkota parade kot kami pegi, aku pun xperasan sbb tengah penat xhabis lg.selesai beli barang yang xlengkap tadi tu, kami pun balik rumah dlu.selesai solat zohor, barula kami gerak lagi pergi beli cincin kawen and seperti dijanjikan b telah beli aku lagi satu henpon baru..act, b jeles henpon ak lg sweet dpd note 2 dia..kahkahkah..b sengal!
Kenapa la kan dengan keadaan kami mcm ni pun still ad orang dengki padahal kami xpakai duit diorg pun.xde jgk aku mengaut untung besar menjual collagen ke apa ke..sbb aku xde buat keje sampingan pun..duit gaji da ckup stakat nak duk goyang kaki seminggu ni..bukan nak ckp besar, tapi xpaham dengan org konon bergaji besar yang always jadi stalker kami..xcukup dengan tu buat cerita merata-rata nak tunjuk baik. Padahal org semua dah tau, tapi layan jela org mcm tu kan..kalau xdilayan takot meroyan..alamak! Ina..jangan mulakan lagi..nak tengok.letterhead muncul lagi ke?? Wakakaka..oke stop..after setlle beli henpon, singgah kem ambik barang kawen yang tertinggal kat opis then terus bertolak ke kelantan. 

Alhamdulillah apa yang dirancang berjalan lancar..allah sentiasa membantu orang yang yakin dengan dia.walaupun kami sangat penat, tetap kami gagahkan.






No comments:

Post a Comment