Followers

Wednesday, 12 February 2014

BUANG TEBIAT NAK MAMPOS :D


assalamualaikum

pagi tadi
awal-awal pagi, b call..sembang-sembang kejup. b cakap b nak turun bawah
aku cakap pegila, dia cakap nak pakai baju ni..baru lepas mandi..aku cakap, pegila..
jadi, sakit pulak hati dia kat situ..hahaha..aku saja xbg dia letak call. memang selalu kami begitu..

then bincang-bincang pasal kawen.
xsekepala, kau marah aku, aku marah kau balik
semua xnak mengalah..oke gaduh..dush dush dush bertumbuk !
setle..dua-dua diam.
bermula la plan aku memujuk hati sendiri dan jugak dia..jeng jeng jeng!





aku taip sendiri aku balas..sebab dia xnak mintak maaf jadi aku berlakon konon dia mintak maaf.
oke puas hati, padan muka dia. stengah jam kemudian.......


akhirnya aku berjaya buat aku puas hati dan buat b xmarah-marah..congratulations!


cuba cari mana tunang saya..cepat cepat cepat!!
senaman mata untuk pagi-pagi yang ceria nih..dh jumpa? tahniah sebab join segmen senaman mata oleh Ieyna Nasir..tq



No comments:

Post a Comment