Followers

Wednesday, 19 February 2014

BUANG TEBIAT NAK MAMPOS PART 2


assalamualaikum

semalam pung pang pung pang dengan b..kes dia aku xangkat call b 8x.
eleh kecoh je b, b xangkat call aku 30x aku wt lex je :D jgn mrh pakcikkk :p
konon b merajukk, aku pun malas pujuk..lepastu aku mengata b..hahahaha..sampai b xnk bls msg aku.
padan muka b -_-

pagi tadi plak b tag kan video pasal cara mengatasi "saka" kat fb.
jadi aku bukak la dengar-dengar.ini pesanan b.

|
|
\/

lepastu konon aku sambung gaduh semalam, konon aku plak yang merajuk..apa kata b??hahaha



semalam belikan b selipar dengan beg sandang. ada duit lebih beli jela..bukan mahal pun nak dibandingkan dengan nilai cinta b..ewaahh!!





 hahaha..lelaki konon ego kan? padahal sayang.ekekeke..menyampah dengan b neh..mengada-ngada plak.
haishhh!!

No comments:

Post a Comment