Followers

Monday, 10 February 2014

KENANGAN MANIS YANG XMUNGKIN TERPADAM


assalamualaikum

suatu masa dulu..biar gambar bercerita :)








masa awal-awal perkenalan..malu-malu, segan-segan dan mengada-ngada
gambar b ketika mula-mula keluar dating bersama-sama geng pegawai yang kursus


ayat cinta b yang paling aku suka dan aku save dlm hp, kadang-kadang buat wallpaper :)


tq kepada kawan-kawan dia dan aku yang bertanya bila nak kawen and mendoakan kami cepat kawen 








semoga doa-doa daripada kawan dan keluarga dapat mempermudahkan lagi urusan kami mendirikan masjid. sokongan daripada korang sangat aku hargai dan menjadikan kami sentiasa tabah.
kepada tunang, terima kasih untuk segala-galanya. pengorbanan menjaga aku walau berjauhan tetap dikenang. sanggup datang setiap minggu ke putrajaya ambik aku bawak balik Melaka..kadang-kadang 2x seminggu..xpernah bercakap pasal penat lelah didepan aku..tqsm semua :*


No comments:

Post a Comment