Followers

Wednesday, 26 February 2014

KEPENATAN TAPI STILL STRONG


Assalamualaikum..

Da masuk hari kedua kat kelantan..penat tuhan je tau. Hari pertama booking pelamin, 2 jam perjalanan dpd rumah ke butik..mata mengantok tp terpaksa jugakkk..tq kpd ma, kak long n tunang sebab sabar nak membantu.xpernah mengeluhh..


Sesi ngetest baju..siket je aku upload sbb line kat umah aku ni buat hal..macam-macam baju yang aku try.ad yg cantik dgn aku, xkurang juga bila aku pkai nampak mcm beruk kelua dpd hutan..hahaha



Hari kedua..pergi beli barang untuk majlis nanti. Buat bunga tangan sendiri..gubahan hantaran tu dua2 belah pihak letak kat umah aku, jadi sampai ke tengah malam buta aku dengan tunang aku siapkan..penat dia boleh tahan jugak la.tq kat ank buah aku sbb tolong kacau kerja kitorang.

Harini mak aku masakkan kami nasi dagang. B makan tambah-tambah.
Hepi aku tengok b tenang.
Petang tu kami makan "etok".kalau orang kelantan kenal la makanan apa tu..b xpandai makan, jadi sambil b drive aku suapkan b sambil ajar b makan n hasilnya b da pandai makan benda tu..:)

Harini jugak aku dengan b pergi hantar kad jemputan dekat umah kawan-kawan aku..walaupun b penat dia still jd driver setia aku..pusing sana sini.


Orang kuat da kepenatan.
Apa boleh buat labuu....hadap jela semua ni. .sekarang ni b da tidoo tinggal aku je tgh mencekik kat dapur.bila b da tido, baru sng nk mkn sbb ni kalau blh smua bnda dia nk aku buatkn..nk bmnja konon la..heee
Aku pn da mgntok..jup g terus tido.nyteee

No comments:

Post a Comment