Followers

Tuesday, 4 February 2014

TERHARU :')


assalamualaikumm

moga hari-hari yang bakal berkunjung bertambah ceria.
alhamdulillah kurniaan dari Ilahi, satu persatu penghalang dapat ditepis jika dulunya xterlihat.
kata seorang imam tempat rumah sewa aku, doa itu senjata orang muslim.
Allah nak menolong bila-bila masa sahaja dia datangkan pertolongan. Allah nak bukak tunjuk kekuasaan dia melebihi segala makhluk yang lain.

ternyata setiap kejadian yang berlaku banyak hikmahnya
menjadikan kehidupan kami bertambah baik dari sebelumnya
menjadikan kami lebih memahami, tidak ikut telunjuk syaitan yang direjam
sunnguh aku terharu dan tidak menyangka perubahan yang semakin baik dalam perhubungan kami .
doa dan restu keluaga kami sentiasa mengiringi. terima kasih Ya Allah atas kurnianmu yang xternilai ini

"emm..betul tu sayang..kita kena doa banyak-banyak biar Allah reda dengan hubungan kita..kita kena jaga hubungan dengan allah.."

"dah tentu la b sayangkan sayang..xde orang lain dah dalam hati b..sayang je yang ada dalam hati b sekarang ni..b sayang kat sayang sorang je.."

"ea sayang..terima kasih la ea sebab sayang sudi layan b baik-baik camni..sayang sangat2 kat sayang.."

"emmmm..kita nak nikah dah..nak jadi suami isteri dah..heeeee"

"sayang yang paling istimewa bagi b..sebab sayang sorang je yang b nak nikah..sayang sorang je yang buat hati b tenang bila g ambik borang nikah tadi.."

kalau nak kekal bersama kenalah saling setia, saling memahami, saling mempercayai.
tidak boleh dengar fitnah-fitnah yang dilemparkan oleh golongan yang hasad dengki..tuhan murka.
jadi biarlah mereka-merka itu dengan percubaan mereka sendiri, kalau tuhan xizinkan maka xkan jadi..
my future mothers in law plak cakap..aiseehhh! cakap omputih..sekarang ni orang xmasuk u pun boleh cakap tamil..berbelit-belit..oke back to the story, mak cakap jangan dengar orang dengki tu cakap apa sebab dah namanya DENGKI..orang dengki mana nak mengaku kan? berak tepi jalan memang xmengaku lah..malu la beb..

oke..dah dah dah jangan sebut pasal orang xsiuman hilang akal tu lagi..nanti dia meroyan..jangannnn ina jangaannn...mak marah..b marahhh...
nak jugak sebut mak boleh x mak?? boleh x b??? ekekekeke
menantu mak ni mmg degil la mak

oppss sori lah nak cakap..seumur hidup aku, xpernah melekat baju bundle kat badan aku oke? alergik tegar :D so? baju sape yang bundle skrg ni..awak ke saya?? hehehehe..lucu lawak n sengal..b tlong sayang belikan baju mahal..tolong ...nak rasa pakai baju mahal jugak macam hakak tu b..mcm best je b..tolongla b..werrkkks :p

bercakap pasal xlayak menghina..tapi diri sendiri menghina..jadi siapa kau? tuhan ke?? aisehh malu..ludah air liur ke langit, akibatnya terkena muka sendiri..malunya hakak..kesian kakak yang malang..nah duit seposen beli baju bundle..nah nah nah..ala keciannya anak mak..

cakap pasal dot dot dot plak..awak nak ckp sy ke?
penah xpandang kisah silam awak? penah x kira bape kali dah klua masuk hotel tu?
penah x bergilir-gilir lelaki
kapel dengan org lain, main dengan org lain, tunang dengan org lain..oppss! sory to say lah oke..sape suruh kan????

oppss!! b plak marahh...jangan bukak aib dia sayang..KESIANN

oke last post about her.JIJIK GELI n MUNTAH HIJAU
sangat menjijikkan gila-gila..pencemaran je kat blog aku neh..
oke babai buat kerja dulu lah..nanti terrmakan gaji buta plak..dahla 900+ je..kasihan aku..
weerrrkkkssss BETINA

No comments:

Post a Comment