Followers

Wednesday, 5 March 2014

AKU XTAU NAK CAKAP APA :D


assalamualaikum :)

macam da lama jugak kan x bukak blog..seminggu je pun -_-
biasala sibuk siket nak buat persiapan. alhamdulillah semua berjalan dengan lancar sekali.


terima kasih kerana kehadiran awak membahagiakan saya. terima kasih kerana kehadiran awak melengkapkan hidup saya dan mengisi kekosongan hati saya. saya tau awak da cuba yang terbaik untuk masa depan kita, saya hargai nya.


selama seminggu balik semenanjung, xterasa lama..sangat sibuk. balik rumah je masing-masing bukak kilang taik mata. sedar-sedar plak dah ada keje nak dibuat. sampaikan aku demam sebab kepenatan ngeh ngeh ngeh ;)


hari kedua last sebelum terbang ke Sabah. settlekan kerja kami yang masih lagi bersisa.
makan aiskrim yeahhh! beli 3 jenis aiskrim dan makan satu-satu sama-sama sampai habis..lepastu b belikan baju untuk aku pakai balik Sabah. b suh beli banyak-banyak tapi aku xnak..heee...


tq b..orang kata kalau beli baju hubungan x kekal.alhamdulillah sampai sekarang xde apa-apa pun yg terjadi. apa yang penting kena percaya kuasa allah xde sape mampu menghalang kan? malam tu plak kami habiskan masa tengok wayang. ajak adik b si ana tu sekali. memang kebiasaan kalau kami ngedate di panggung akan bawak ana, lagi-lagi kalau malam.kalau beli tiket pun aku akan ingtkan dia "b, untuk ana?" hehehehehe



aku bedal selipar ana sebab aku xbawak balik selipar..kasut je yang aku bawak..pot pet pot pet je b bila aku mintak carikan selipar nak dipakai. b plak bila aku belikan selipar bukan dia nak pakai, dia bedal jugak selipar kuning tu..selesa dipakai jangan harap nak pisahkan dengan dia..bagila ganti harga ratus-ratus pun..bencik b!


tq adik b, Daya sebab tolong kami book tiket flifht untuk honeymoon.masa kami sendiri pun xmengizinkan. jadi minta tolong adik beradik plak.maaf menyusahkan :p
seminggu bercuti yeaaahhhhh!!! ingat nak ke Bali tapi cuti macam xcukup je..sbb da save seminggu untuk emergency :'( mungkin kalau xde pape cuti tu aku guna hujung tahun untuk ke Indonesia sebab b cakap nak bawak mak dengan bapak pegi sana. mana cuti xhabis, tengok ni ha tiap bulan aku balik
|
|
\/


da sampai Sabah, kerja plak berlambak menunggu dimeja.esoknya plak dah kena submit kat pejabat negeri kat KK. jadi mcm org gila la aku sign n mintak tolong pembantu tadbir printkan. macam mau mati je buat.
esoknya tu pagi-pagi drive dpd kk Kudat ke KK..3 jam sampai lah KK lepastu hantar apa yang patot then terus pecut balik Kudat. angkara banyak menyinggah sana-sini sampai di Kudat magrib.padan muka.


bawak kete jabatan nak isi minyak offline plak..huh.dugaan je. tapi yang penting aku da laksanakan tugas aku untuk hari ni.settle! lega nya..


hari aku bangun lambat, nasib baik kak Suzie kejutkan aku. kalau tidak bos mencari-cari mana hilangnya pembantu dia nie..8:30 baru sampai opis, dengan kak Suzie sekali terlibat :D
keje da siap, nak turun bank in duit dekat kawan pun mesin atm tu da mcm ulat bulu da aku tengok, BR1M punya pasal..aduhhh!! xpela..bagi can kat macik-macik dulu..aku nak mintak kawan aku belikan baju nikah tu...cepatla macikkkkkkk!!



No comments:

Post a Comment