Followers

Sunday, 16 March 2014

CONGRATULATION'S TO ME..EH?


assalamualaikum

hepi..gembira..eh, mcm sama je?
tq to my friend..opss cakap omputih plak.
sebab wish ucapan tahniah untuk aku, kat fb, wechat whassap n text.
kebahagiaan aku diserikan lagi dengan ucapan korang.semangat aku weh. gilalah!









aku malas nak printscreen semua..huhuhu..alhamdulillah da selesai mengepos kad jemputan ke Ketua Pengarah, Timbalan Ketua Pengarah dan Pengarah lain-lain. kat kawan-kawan yang aku ada alamat pun aku pos kan..dan kpd yang xdpt tu..heee..maaf la sebab xsempat tp aku da invite melalui fb.



kenapa tarikh dirahsiakan? bukan xnak member2 tau, tp musuh ada dimana-mana.beware! 


tiket honeymoon da book. cehhh!! hujung tahun insyalah ke Bali.
aminnn..!! tq aminkan kami :D

No comments:

Post a Comment