Followers

Wednesday, 26 March 2014

KREEKKK KREEKKK


assalamualaikum

actually minggu yang sibuk
exam 25/3 di Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan, Kota Kinabalu
drive sendiri uwaaaaaa :'(
apalah nasibku posting jauh dari bandar
terpaksa ulang alik hujung minggu ke KK kalo nak shopping
si rose gila bawak binatang ni g kem
aku rasa nak masak kicap je binatang ni sebab gigit aku..hahaha



26/3 jam 5:30 am 
gerak dari kem ke Kudat sebab ada Program Derma Darah jam 7 am
perjalanan 3 jam jadi 1jam setengah
drive macam pelesit, lubang semua aku langgor je



nah itu si bos
muka cari pasal
si pembuli aku, malam pun i'm still his assistant
call tgh malam suh p balai, tutup lampu kereta..hahaha..
kalau dah kalut lampu kete pun xttup.
ocpd call cakap, jadi symp!
kakak dengan abang yang jadi mangsa tolong ke balai tutup lampu kete.



muka xsempat mandi
hahaha...biarlah busuk janji tugas dijalankan dan ada orang sayang..hihihi
mata lebam xcukup tido.
malam sebelum gerak balik Kudat, b call kacau aku tido jam 2 pagi..
lepastu aku xdapat tido. bongok punya org.

now 27/3 aku masuk opis setlekan repot 
tengahari anggota datang opis ajak lunch kat restoran lavender



sebelum tu da makan kfc, tapi makan lagi
aku xsuka kecewakan orang
& paling penting, banyak mana pun aku makan aku tetap xgemukk :D
alhamdulillah.
lepastu pegi saloon cuci rambut
kebiasaan aku tiap bulan, kadang-kadang 2 minggu sekali kalo xbz
akak kat saloon tanya "dik rambut rebonding ke?"
hahaha..soalan lazim, memang diorang sangka aku rebonding padahal aku xpernah pun

lepastu pegi singgah kedai buku, anggota belikan aku majalah.
minat aku mmg membaca.
apa-apa bahan bacaan, mengaji pun rajin gak :D


cari ilham
hahahaha..lebih kurang la kot
daripada menggedik kan?
balik baju basah-basah, hujan turun lebat, masa lintas jalan terus rasa mcm kena simbah air
alamak baru aku ingat baju kat ampaian..adeyhhh!!
k lah bai


No comments:

Post a Comment