Followers

Sunday, 16 March 2014

MELTING


assalamualaikumm

mood tengah oke sekarang
nak story pasal encik b yang sekarang ni suka bercinta-cinta dengan aku.
macam buang tebiat tapi sweet. melting!
dulu bukannya xsweet..tp sekarang bertambah-tambah sweet. aku suka! tido sambil senyum.
xpernah gaduh bawak samapi ke tidur. selalu dia cakap dia xboleh gaduh lama-lama sebab rindu.


tiap malam selalu tinggalkan text cintan cintun.

"syg, andai matahari terbit siang hari..itu bukan syg.syg terbit sepanjang masa..menyinari hidup b sepanjang masa tanpa ada terbenam..andai kata bulan purnama sebulan penuh, tapi syg mengambang selamanya penuhi hidup b..andai hilang syg dpd hidup b, maka hilanglah hidup b selepas tu..syg la musuh,syg la kawan, sygla isteri sejati suka dan duka..love u syg..muuuahhh..moga Allah tambahkan rasa cinta rasa sayang rasa rindu rasa syukur untk hubungan kita.."

"syg yg kucinta bak air laut yang masin..yg xkan menjadi tawar sampai bila-bila walaupun hujan 1000 tahun, air laut tetap macamtu. macamtu jugaklah cinta b pada syg.."

" kalau syg bunga b lah tangkainya..kalau syg air b la bekasnya..kalau syg botol b lah penutupnya.kalau syg curang b geget syg..hehehelove u syg"

" aku syg dia sbb dia selalu ad dgn aku..aku susah..aku senang..aku marah..aku suka..dia tetap ada.."

" b sayangkan syg mcm b sayangkan nyawa b..b perlukan syg mcm b perlukan perut b..b dambakan syg mcm b dambakan wajah tampan berseri..siapala b tanpa syg "

" syg la kawan syg la lawan..syg la penghibur syg la pembawa sedih(xboleh blah kot) ketabahan syg jadi tali ukuran kesetiaan dlm hubungan kita..tp kadang2 sakit hati jugak bila nak marah xpasal2.."

" hadirmu bak bidadari menyinari hidupku dengan senyuman..hadir mu juga bak duri yang menusuk di hati untuk melengkapkan suka duka tika bersama..kai dan aku kini ibarat bayang2 yg xkan terpisah.."

" walaupun kita selalu gaduh dan b selalu maki2 tp tu cakap mulut je..jauh dlm hati b rasa syg tu kuat sangat.walaupun syg bengis mcm kucing mati anak,tp syg tetap cute time pujuk b..terbahak-bahak b ketawa bila syg hantar ayat pujuk..love u very much isteriku syg..moga hubungan kita akan kekal hingga akhir hayat..moga Allah memberkati hubungan kita..aminnn.."

tulah antara ayat cinta dia yang ntah idea dari mana. sweetnya dia :)
thanks b sebab usaha jadi seromantik yg mungkin.
i love u too damn much dear! tunggu kepulangan syg ea b.take care.. i will hug u later suamiku :)

ada yang meluat? sape suruh singgah sini? ada suruh? no..so boleh jalan oke?
WARNING: DILARANG MENGENDAP, BIKIN MALU :3

No comments:

Post a Comment