Followers

Sunday, 16 March 2014

PICNIC LA KONON NYA :D

Assalamualaikum..

Hai..pukul 12:56am sekarang.aku pun xtau apa aku buat.mybe sbb ptg tadi aku da membuta,so malam ni aku xdapat pejam mata. And the only one pnyelesaian dia ialah wechat dengan encik b sampai tertido..xpun berangan.hahaha
Begitula tiap hari,sebelum tido kena tukar2 gambar xpun video call dlu. I miss u encik b.

Oke back to the story pasal picnic. Hujung minggu aka hari ahad.
Plan picnic kat Pantai Bak Bak. About 5minit je dpd rumah.selalu lalu tepi pantai balik kerja,tapi xpernah singgah.jadi minggu ni ambik masa tengokk sikett..kot!












Angin dia kuat sangat.tudung pn da jd mcm sotong.wahh..aku rindu lauttt.rindu ayah aku,da lama xmancing sama-sama naik bot! 
sumpah best! ingat nak bawak encik b kesini bila dia dtg nanti.tiket da book.yeah!
inilah Kudat. kawan aku semua xpercaya ni Kudat. airnya cantik macam di Semporna.
membebel plak aku nih.kbai

No comments:

Post a Comment