Followers

Monday, 10 March 2014

SAYA JATUH CINTA DENGAN AWAK

Assalamualaikum

Terima kasih Ya Allah untuk hari-hari yang indah penuh keberkatan dan dilimpahi kasih sayangmu. Aku bersyukur sangat dengan kehadiran dia dalam hidup aku,sungguh membahagiakan dan tiada sesaat pun yang membuatkan hatiku gundah. 
Allah maha berkuasa,di saat kami ingin mendirikan masjid kami dilimpahi dengan kebahagian dan kasih sayang yang xpernah kami rasai dan lalui sebelumnya. Setiap apa yang berlaku banyak hikmahnya. Mungkin kami difitnah,diburukkan oleh individu tertentu,tapi kami tahu semua tu ujian. 
Kami ingin mulai kisah cinta kami sekali lagi.bila? Hari kami dinikahkan.
Bercinta dengan cara yang halal. Boleh melakukan apa saja dengan hati tenang.aku bersyukur juga sebab Allah jarakkan kami. Lautan yang memisahkan kami,hikmahnya ialah  kami dijauhkan drpd maksiat dan kami dihadiahkan kerinduan yang berpanjangan.alhamdulillah.




Dia selalu cakap nak aku jadi isteri solehah,ibu kpd anak-anaknya.
Dia sekarang sangat menyenangkan hati aku.xseperti dulu yang kadangkala terlalu sibuk dengan kerja. Sekarang walau sesibuk manapun dia,akan ada sekeping mesej yang tertulis ayat cinta untukku setiap malam sebelum tido. Kemanapun dia pergi,selalu hantar gambar nak buktikan dia betol ada ditempat yang dia bagitau. Dia xnak aku ragu dengan dia.sweetnya dia sampai aku rasa macam nak mencairkan diri aku..hhehehe

B mmg panas baran.tapi b xpenah lekang dgn ucapan maaf bila dia da sejuk.
Kalau aku sedih mesti dia akan tenangkan aku.dipeluk bahuku tanda sokongan.impian aku nak jadi yang luarbiasa untuk dia.ya! Katanya aku mmg sudah luarbiasa dari yang lain.tabahnya aku,sabarnya aku memang luarbiasa sehingga dia jatuh cinta.

Setiap kali aku masak mesti aku send gambar dekat dia. Lepastu dia akan cakap sakit hati dengan aku sbb aku mungkir janji nak masakkan untuk dia.balik-balik dia je yang masak untuk aku. He he he..

Dia cakap akula musuh dia,akula kawan dia dan aku jugala isteri dia :)
Tiap hari aku dibuai dengan kata-kata yang membuatkan aku terharu.rasa dihargai dan disayangi.terima kasih b untuk semua ni.sayang rindukan b.nak jumpa b !!
Padahal xsampai 2minggu lagi pun berpisah.oke sila meluat tengok aku gedik.huhuhu

Bosamnya pagi ni.duk kem sprang.kawan aku tu plak masuk kerja.aku harini just standby je.arrghhh bosan..diorang buat ujian kemahiran menembak..rasa cm nak g kacau diorang kat opis la jup g.encik b pun masih tido.jadi bek aku melepak dengan kawan kat sana.

No comments:

Post a Comment