Followers

Sunday, 16 March 2014

Ujian Kemahiran Menembak RELA (UKMR)


assalamualaikum

minggu lepas, seminggu xmasuk opis. ikot si boss bawak anggota ke pusat latihan di Tuaran.
selain bawak anggota, kami jugak terpaksa join menembak kategori pegawai. so, WUARRRGHHH!!
malas betui la..si boss la ni suruh-suruh aku.tapi xpela..da lama xmenembak..last tahun lepas bulan 11 kot.


otw ke Tuaran, kami singgah di simpang tiga Kota Marudu. tempat ni sangat famess la kat sini.berderek kedai mejual kacang dan makanan ringan buatan sendiri.boleh cuba dtg. aku singgah cari toilet j sbb aku xmakan pun kacang dan spesiesnya..-_-


pakai ni, maknya banyakla kerja aku.huh! 
biasanya aku jadi pegawai benteng..nah peluru terbang atas kepala pung pang pung pang sana.
tapi yang ni jadi pegawai peluru plak,.kerjanya jaga peluru.keluarkan peluru setiap kali acara mula.isi peluru,kira peluru..dan muka aku jugakla time check anggota lepas angkat sumpah.










memandangkan kami ni menembak di lapang sasar tentera, jadi ada satu team tentera dan polis yang bertanding sekali. 


malam last tu ada Malam Mesra. kami yang kepenatan ni pergi makan-makan lepastu hilangkan diri.punya payah nak lari sebab meja sebelah meja pengarah. last-last dapat jugak. balik terus tidoo.penat gila.


ini sebelum balik Kudat, aku kelua dengan kawan-kawan aku pergi Pasar Philiphine. banyak sangat mutiara jual kat sini. aku asal nak balik je mesti kesini. ole-ole untuk keluarga aku, keluarga dia dan kawan-kawan.
actually aku malas nak menaip ni. huhuhuhuhu..sebab perut aku lapr, tapi aku malas jugak nak turun pegi makan.xpela..baik aku study..exam nak dekat dah..bye2


No comments:

Post a Comment