Followers

Tuesday, 15 April 2014

JALAN_JALAN PUSING MELAKA

assalamualaikum

12/4/14 malam selepas majlis bertandang umah b
aku bawak family aku berjalan pusing Melaka sampaila pagi.
seriously memang kepenatan tp xpe demi family.
first kami makan-makan ikan bakar di Cristal Bay..memang sedap gila.pandai b pilih tempat :)


lepas makan kami semua gerak kat area Dataran Pahlawan.
abang aku siap naik beca lagi temankan anak buah aku yang melompat-lompat nak naik beca warna warni tu. seriously cantikk..!!







sampai umah terus kemas baju, jam 4 bangun gerak g airport.
jam 6:30 aku ngan b flight ke kk. muka macam pontibapak semua akibat penat melampau -__-



no makeup..masuk kapal terus membuta dan xsedarkan diri.hihihi
now sedang honeybulan kat Sabah.
baru semalam anggota buat majlis kat Kudat sempena meraikan perkahwinan aku dan encik b.
tqsm all the support :)


No comments:

Post a Comment