Followers

Tuesday, 15 April 2014

MAJLIS BERSANDING DI KELANTAN


assalamualaikum..

4/4/14 keesokannya terus diadakan majlis bersanding di rumah aku.
suasana yang meriah, dihadiri keluarga, teman rapat aku, rakan sekerja dan jiran-jiran.
tqsm korang sudi hadir majlis aku.
aku sangat hepi, actually jadi raja sehari memang penat sangat.
posing sana posing sini sampai xlarat nak senyum.
tq to Awie Bridal jadi wedding planner aku dengan hanya sekali appointment je terus kerja jalan.
aku masukkan jela pic-pis ea sebab rasa malas nak menaip pulak ni.



hantaran yang simple gila sebab xde masa nak buat. al maklumla duk jauh-jauh kan






hasil tangan aku dan b sendiri xmintak bantuan org pun..hihihihhi..
ambik feel kawen la kononnya masa tu








congratulation to me..eh? oke i wish sendiri je
ni pic kat bawah ni sume pic yang member-member & family upload kat fb.




esoknya buat photoshoot outdoor kat tepi pantai dalam pokok2 rhu, kot?
hahahaha..




ni cuma the making off..
aku sendiri xde 1habuk pun gambar.
xmenyempat nak bergambar, sibuk dengan photographer je.
cannot wait album wedding siap ^__^





 tenkiu member2, jiran2 and family members dengan hadiah nie.
ilysm hehehehe

No comments:

Post a Comment