Followers

Sunday, 20 April 2014

NILAI SEUTAS GELANG TANGAN :)

Assalamualaikum


Gelang tangan ni banyak ceritanya.
Gelang tangan hadiah dihari pernikahan dpd suami tercinta.
Gelang ni dibeli sebelum kami mengenali satu sama lain
Untuk apa? Dibeli khas untuk wanita yang dikahwininya suatu hari nanti.
Tanda cinta untuk sebuah ikatan yang suci.
Terlafaznya akad nikah malam tu,maka sahlah kami suami isteri.
Lengkaplah sebahagian perjalanan hidup kami.

Akan aku simpan pemberian ni baik-baik.
Supaya sentiasa mengingatkan bahawa aku sudah bersuami,sudah menjadi isteri.


To my lovely husband,
Bukan wang atau emas yang aku dambakan,
Bukan juga pangkat atau darjat,
Yang aku dambakan adalah sebuah masjid yang terbina ini kukuh dengan kasih sayang,cinta dan kesetiaan.
Terima kasih xterhingga kerana menerima aku sebagai suri dalam hidup.
Moga cepat2 dapat baby kata b ;)


No comments:

Post a Comment