Followers

Tuesday, 29 April 2014

OPIS NI KAMI YANG PUNYA NGEH NGEH NGEH :3

assalamualaikum

nak dijadikan cerita, populasi wanita di opis aku ad 80% hihihihi
satu demi satu pegawai lelaki bertukar dan diganti dengan kami si wanita yg suwit-suwit.
hanya tinggal si bos je yang masih gagah mempertahankan kedudukan dia hehe
bos pun tinggal tahun ni je kontrak dia, act dia bekas tentera. so maybe akan diganti atau pun tidak jawatan dia..adakah penggantinya lelaki? atau wanita?
hui..rasa macam ohsem sangat bila puak kami menguasai opis nie.
bila bos xde, mulala kami berdangdut bagai..


inilah wajah-wajah kami penyeri opis nie..kumbang tinggal seekor, bunga makin tumbuh dah..
hai bos? xtakot dengan kami kerrr?
yang pakai baju POD atau pun pakaian operasi digital yang hijau tu sorang Pembantu Tadbir, sorang anggota pentadbiran, sorang anggota unit media.aku? hahahaha( ketawa macam jin )
aku cleaner je..macam2 aku boleh jadi.ada masa aku jadi bos, ada masa aku jadi driver, ada masa plak aku jadi tukang sapu.hahahaha

bestnya opis ni bila aku dapat bilik sendiri.aku tampal sana, tampal sini.
gambar laki aku, gambar kawan-kawan aku semua bertempek sana sini. cuba teka apa tugas aku sekarang ni?
macam-macam !!
kadang-kadang aku serabut, kadang-kadang aku rileks,
act aku pegawai bahagian operasi, memandangkan pegawai bahagian latihan baru je pindah..so, aku pegang dua-dua. mana x sakit jiwa aku niey mak minah ooiii..

masa encik asben datang haritu, dia suggest nak cat baru bilik aku nie.aku iya-iya je..tapi xsempat.org nak tolong pun aku malas lagi nak angkat kaki nie ha! tq asben sentiasa memastikan keselesaan aku. ILYSM !

mula-mula sampai sini, aku xberapa syiok sebab xbiasa.lama-lama dah oke.rasa nak tido dalam opis, xnak balik umahhh :D nasib bek PT aku usik hantu dekat aku. mesti bila da pindah semenanjung, aku akan rindu dekat diorang semua. paling rindu mesti dekat bos,orang yang paling suka buat taik dengan kami.hahaha

I LOVE MY opis..kbai.

No comments:

Post a Comment