Followers

Sunday, 27 April 2014

RINDU...!!


Assalamualaikumm

huaaa huaaa huaaa..!! menangis lap dengan lengan baju jer..huaa..sambung nangis balikk :'(
semalam gado ngan b..b suh mintak maaf, tapi aku xnakk!!
sampai sekarang aku tetap xnak mengalah..mesti b sedih. aku marah b macam-macam.
sape suruh cakap bukan-bukan. 
aku ego ke? opkoss lah!


aku bosan b xde...sape suruh bergaduh kan? ambikla ko balasan..kui kui kui
dari semalam xcakap dengan orang sebab sedih gaduh dengan b.
tapi still berselera makan..bak kata b " b xcaye kalo syg xmakan lagi harinie..."
tapi harini belum lunch :'(
duk opis, orang datang jumpa..cuba senyum seikhlas hati :D
lepas diorang balik, muka kembali kebentuk asal..tertanya-tanya..
" b xrindu aku ke nie..?"
" b dah makan ke belum ni?"
" b dah gerak pegi kedah ke belum ni ek?"

alahai..dialah tempat aku bermanja. sampai tido mandi semua nak berteman.
kalo tidakkk..jangan harap aku mandi :p hihihihi
sekarang gado..aku deaktif fesbuk aku. tapi aku on fb dia..mana boley aku hidup xberpesbukkk

yang aku sedihnya bila b post


uwaaaa...borgolek-golek mau balik peluk b.
cian b asyik kena marah, asyik kena mengaku kalah je dengan aku
sabar ea b...b kan suami yang baik. kenala sabar kan kan kan?? hihihihi
disebabkan aku ni nak memujuk b tapi xnak mengaku kalah.. aku anta video sepasang budak menari..sweetnyaaaa...!!
b diammm jugakk..huhuhuhu..aku buat bodoh jerk konon-konon xbergaduh pun :p
lepastu b tengah chat dengan membe dia kat fb..aku menyampuk
tiba-tiba b sambung ayat aku 
"hehehehehe..." blablabla.. aku ketawa macam unta
hahahaha...sape suruh bergaduh dengan aku kan? terimalah akibatnyaaa...kan aku da kacauu..marahla marhlaaa plissss :D

papepun aku rindu dia. jaga diri kat sana, hati-hati..and tolong jaga hati sekali..ek?
mana tau ada yang masih cuba mencuri hatimu sayangku :p
iringan doa ku bersamamu suamiku.semoga baik-baik saja disana.. I LOVE U SO MUCH!!






No comments:

Post a Comment