Followers

Tuesday, 27 May 2014

GOODBYE JABATAN SUKARELAWAN MALAYSIA :')


Assalamualaikum

jika dikira, xsampai 10 hari lagi aku akan meninggal kan RELA.
dulu masuk pun secara PAKSA RELA, lama-lama kami RELA..hehehehe
dari sini mcm-mcm aku belajar

*menjadi seorang pemimpin (tugas yg berat)
*hidup berdikari ( nun jauh tercampak di negeri orang)
* belajar kenal macam-macam ragam manusia
* paham erti sebuah keluarga.. RELA adalah satu keluarga besar!

selama 9 bulan aku bersama dengan keluarga besar ni :')
pahit manis semua ada selama 9 bulan kat sini. Allah jadikan ia sbg persinggahan sementara aku. mungkin untuk pertemukan aku dgn JODOHku hehehe..kenal ramai kawan-kawan baru :*







 inilah keluarga besar kami..walau di daerah mana, negeri mana pun kami berkhidmat kami tetap bersatu!
"SETIA BERBAKTI"














gambar sepanjang 2 bulan aku berkursus sebelum dapat posting di Sabah :)
merekalah susah senang aku selama berkursus












inilah geng kami 12 orang yang dipostingkan ke Sabah.. selamat tinggal member! teruskan perjuangan korang! semoga berjumpa lagi lain masa. koranglah kakak, abang, kawan, keluarga dan jugak mak ayah aku selama kat sini. korang la tempat bergaduh, gelak ketawa, menyampah, ,meluat, sakit jiwa hahahha

xdapat lagi kita berkumpul sama-sama masak kat umah Jue & makan sama-sama :')
xde dah kita bersembang sampai lewat malam, lepastu g pejabat tido bawah meja sbb mengantok..haha
xde jugak dah kita sama-sama berpanas di padang kawad jaga anggota.
xde xde dan xkan ada lagi dah lepasni.. i will miss u all my sweet friends!

kita berpisah xbermakna kita xkan bertemu lagi. aku janji one day aku akan dtg balik sini dan kita berkumpul lagi sama-sama. BYE BYE JUE, ROSE, RISTING, AJIM, AIMAN, ROLAND, ACAP, RADZMIL, MIJAN, SIDNEY, RAMLAN, PALI, WANI, NADIAH

BYE BYE JABATAN SUKARELAWAN MALAYSIA 


No comments:

Post a Comment